return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Free Your Mind - 29 mei (pg. 2)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by dj_spare
dan krijg je ze van mij ook :whip:

Oe lekker! :D
Maar dan meot je dus naar Mayday komen :D
mr.marcello
quote:
Originally posted by SnuggLe
Marcello: kom maar met die klappen :p

Graag! :D

quote:
minuutje of 20 met de auto :)

Da's niet om de hoek! Om de hoek is straat uitlopen, de hoek om en dan rechtdoor lopen...zoals het dus voor mij is! :D
dj_spare
quote:
Originally posted by mr.marcello
Graag! :D

Da's niet om de hoek! Om de hoek is straat uitlopen, de hoek om en dan rechtdoor lopen...zoals het dus voor mij is! :D

woon jij in een #*&$&#* weiland dan? ;)

nee maar in vergelijking met die feestjes in utrecht, amsterdam en den haag waar ik altijd heen ga is het om de hoek :)
BaRTeZ
quote:
minuutje of 20 met de auto :)

20/25 met de fiets, luie hond :p

;)

anyway, ziet er goed uit! :)
mr.marcello
Geen Speedy J wegens Amerikaanse tour, maar wel Andre Galuzzi en Johannes Heil (Live)! :D
dj_spare
yup las het net... nog steeds goeie lineup :D
SnuggLe
Nou BasD, wat denk je ervan?
Ga je mee?
basd
Klinkt wel goed, Umek was vorige keer op DV redelijk hard gaan (vraag maar aan Tosti), dat wil ik graag nog wel een keer zien :)

Volgens mij heb ik alleen wel iets anders te doen die dag, wordt effe gecheckt.

[EDIT] : Ik kan niet.
-TAIS-
Wat een vet feest was dit zeg! Echt een supersfeer, superlocatie, superweer en natuurlijk niet onbelangrijk: supermuziek! Echt alles klopte, ik heb niets negatiefs te melden over het feest. Was allemaal goed geregeld voor de 1e keer!

Dit mogen ze vaker doen!!!
Partyhardy!
quote:
Originally posted by -TAIS-
.....Echt alles klopte, ik heb niets negatiefs te melden over het feest.....

ik hoorde dat het nogal zanderig was? maar verder idd alleen maar goede verhalen! :)

-TAIS-
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ik hoorde dat het nogal zanderig was? maar verder idd alleen maar goede verhalen! :)

D'r lag idd zand op de grond voor het beach-effect. Maar het was niet zo dat het irritant was en ging stuiven ofzo (gelukkig maar). Het kwam hooguit een beetje in je schoenen... :D
franzelare
Het was echt 1 dikke stof wolk, maarja dat krijg je bij ieder terrein met dit weer dus daar moeten de mensen niet over klagen!

ik was met een hele grote groep en wij hadden lekker dekens mee genoemen om op te hangen. dat in combinatie met het mooie weer, kon het vanaf het begin al niet meer stuk!
gewoon echt het festival gevoel voor mij!

de muziek vond ik niet om een boek over te schrijven, jeff mils vond ik weer niet geweldig! alleen quesar sprong er voor mij boven uit!

ramoontje nog bedankt voor de route tips (k)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement