return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Aaaaaaah!!!!! Fuck Audiogalaxyyyy!!!!!
View this Thread in Original format
Henkie_henk
K zie net dat mooie vrouwtje alicia keys op tv.. en d8 nou ff downloade dan maar

Nummer heet fallin

KRIJG IK DIT!!!!

SEARCH PROHIBITED You cannot request this song due to copyright restrictions. Please try a different search.

Die songs kwame wel uit de search maar stond er zon "kruisje" ipv een satelietje.. wtf!

Ik ga ff uitzoeke hoe deze onzin is te omzijle!

UIteraard werkt alica keyes ;)

Maar was ook iets met echt editte :) woeeiiii...
M5
tis indedaad een KUT programma......ik mag echt van geluk spreken als ik een file sneller dan 16kb/s binnenkrijg.......waardeloos...:whip:
AFTERNATIVE
nou ik vinet duz egt wel het beste prog wat er op dat gebied iz --> je kan er teminste allez vinden ,en die snelheid valt best mee , ik haal er 25 (maar ik kan niet sneller als 29)
Blik
quote:
Originally posted by Henkie_henk
K zie net dat mooie vrouwtje alicia keys op tv.. en d8 nou ff downloade dan maar

Nummer heet fallin

KRIJG IK DIT!!!!

SEARCH PROHIBITED You cannot request this song due to copyright restrictions. Please try a different search.

Die songs kwame wel uit de search maar stond er zon "kruisje" ipv een satelietje.. wtf!

Ik ga ff uitzoeke hoe deze onzin is te omzijle!

UIteraard werkt alica keyes ;)

Maar was ook iets met echt editte :) woeeiiii...


als je iets zoekt staat er op het einde altijd

song.php

verander dit in

ChooseVersion.php

zoiets was het tenminste

en ik heb helemaal geen probs met AG, best vaak hoge snelheden, geen klachten dus bij mij
Henkie_henk
Ja okay AG is bez relaxt veel trance lovers zitte er.. dit liedje had ik binne paar seconden binne :) AG kiest namelijk de verbinding voor jou uit.. of t nou 56k is of t3.. dat boeit AG nix.. dus je moe gewoon geluk hebbe..

K vind deze actie alleen nie zo leuk.. weer dat kut gefilter!

En hoe werkt die stuff precies die jij zei blik?? K had al zoiets gelezen.. maar ik zie geen song.php en kan t dus ook nie editte ;) :p
Blik
nou, je zoekt dus naar dat liedje, dan staat er bij het liedje een kruis, waar normaal een satellietje hoort te staan, je zoekt dus alicia keys.......

druk op "fallin"

dan krijg je een URL met song.php erin, dit moet je veranderen in chooseversion.php

ik probeer dit nu......................:( :( :( en het werkt niet....

misschien komt het omdat elk nummer van waar geblokt is, ik heb het wel ergens gelezen op het forum hier, maar ik down toch alleen maar trance, en dat word niet geblokt:)
Boss
eh, volgensmij moet je 'chooseVersion' invullen (of 'Chooseversion').... dus met maar 1 hoofdletter... dan werkt 't wel... :D
basvh
toen ik laatst theme from norefjell wilde downen stond er ook een kruiske bij
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement