return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
HULP met CDRwin
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
Heeft Glaniskanis me netjes uitgelegd hoe ik dat progje moet gebruiken. Alles gaat goed (brand netjes enzo), totdat ik de CD in de normale CD speler stop. Ik hoor niks anders als ruis!!!! RARA hoe kan dat??

GReeTZ
Blik
en hij doet het op je computer wel gewoon????

misschien omdat je er eerst een wave-bestand van moet maken, je kunt geen MP3 op je stereo luisteren
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Blik
en hij doet het op je computer wel gewoon????

misschien omdat je er eerst een wave-bestand van moet maken, je kunt geen MP3 op je stereo luisteren


Ik heb er niks meegedaan. Gewoon die Cue file geladen en toen gaan branden!!! dus het zal wel in mp3 formaat zijn geweest!!
DJ_Siesta
vaag, welke cd wast het dan?
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
vaag, welke cd wast het dan?


Ferry Corsten - Live @ Dance Valley, ik heb op easywarez.com al te horen gekregen dat het aan de crack kon liggen. Dus ik ga f een andere crack proberen ofzo

GReeTZ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement