|
Armin van Buuren - A State Of Trance 2004 - The Albums (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
מוזר לראות בטראקליסט הזה כל כך הרבה אמנים שיצאו מהפורומים האלה...
מוזר גם שהוא לא שילב את הקטעים האחרונים של
haak
בכל מקרה הטראק ליסט נראה ממש חזק, אם זה יוצא בארץ יש מצב שאני קונה
:) |
מי מהפורום שם חוץ מפאסיבה?
והדיסקים בטוח יהיו ממוקססים כי יהיו שם טראקים שעוד לא שוחררו... למה שהוא ישים אותם סתם ככה?
סהרה משתחרר ב 22 אז אולי אותו כן |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Shahar
מי מהפורום שם חוץ מפאסיבה?
|
Robert Nickson, Envio
--
זה לא מוזר ..האנשים האלה פשוט נמצאים בכל מקום
ורוברט ניקסון היה לו קשר עם ארמין עוד לפני שהוא נרשם בפורום.. |
|
|
| EternalMusic |
| Add " Mono " to that list :D. |
|
|
| KrazyDJs |
Mono = Airbase
לא ? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
Mono = Airbase
לא ? |
כן
ומה הכינויים של אנביו ורוברט ניקסון? |
|
|
| H.A. |
הדיסק הראשון לדעתי מצויין
השני זה עוד פעם ארמין והמשחקים שלו בדומה ל-
Universal Religon Mix
או איך שהדיסק הזה לא נקרא
אבל זה עדיין יוצא אחלה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Shahar
מי מהפורום שם חוץ מפאסיבה?
|
ממ חוץ מפסיבה יש את
Fictivision
Robert Nickson
Envio
ואיירבייס... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by skelz
MK-S
Haak
:) |
תותחים אבל הם לא בדיסק, יש אגב מלא חברה שבטח לא הרבה מכירים שמכינים מוזיקה מעולה, כדאי לכם לקפוץ מידי פעם לפורום חובננים כי הרבה קטעים גדולים מתחילים שם... |
|
|
| taltul |
DJ-Kreing^^
| quote: | | quote: | quote:
Originally posted by skelz
MK-S
Haak |
תותחים אבל הם לא בדיסק
|
אחי אני מסכים איתך...אבל במקרה כזה אם אתה רוצה לשים את כל היוצרים המוכשרים ביותר ארמין יצטרך למקסס הרבה יותר מאשר רק שני דיסקים..אתה מבין... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
תותחים אבל הם לא בדיסק, יש אגב מלא חברה שבטח לא הרבה מכירים שמכינים מוזיקה מעולה, כדאי לכם לקפוץ מידי פעם לפורום חובננים כי הרבה קטעים גדולים מתחילים שם... |
ת'אחלס
אני עדיין לא מבין איך לא גילו את
Bren F
אחד המוכשרים |
|
|
| Black-Dragon |
Bren -f
כן גילו אותו החתימו אותו על כמה טראקים
הוא באמת תותח ובן אדם אחלה
באמת כבוד להם שהם ממש מוכשרים ומצליחים
הלוואי ואנחנו עוד נופיע שם יותר ויותר |
|
|
|
|