return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
היה שלום לכולם... אני מתגייס ביום ראשון (pg. 2)
View this Thread in Original format
Flotser
וואלה אחי שיהיה המון בהצלחה

הטירונות שתהיה לך עכשיו זה 02
וזה לא צריך להיות נורא בכלל
אבל אחרי זה יהיה לך הרבה "הפתעות"
:)
תתכונן ללא לדבר עם הבית 28 יום
ולטבול כל בוקר בים חחח
למרות שיצא לך דווקא טוב הטבילות האלה יהיו לך בקיץ לא כמו אלה שהתגייסו בקיץ,
אתה צריך לראות את חבר שלי כל הידיים שלו שחורות מקור זה מפחיד קצת, אבל הוא מרוצה !

:p :wtf:
deluxe
quote:
Originally posted by skelz
יו דלוקססס עצור תביט תרים תווליוםםםם
=P

אחי שיהיה לך בהצלחה וכמובן.. גיוס קל..
נתגעגעעעע!!!!!
:)

שקיות מים פאקינג בום לאודיטוריםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

וכמו שאומרים..
iLTa זה טרור
bu נשארו מאחורררר

השיר הזה.. זה כבר לא שיר
המנון לאומי!!!


יא בויאה איך הרגת אותי עכשיו....
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

תודה תודה גבר גבר

שמעת את "מי האנשים" החדש?
skelz
יאפ
קטע מקסים! :)
Shahar
בהצלחה אחיייייי
שירות קללללל....
נתגעגע אלייך נשמההההה.....!!!

ואם תרצה לעבור לשייטת ויבוא לך על קומבינות דבר אלי כי אח שלי מסודר שם..
deluxe
quote:
Originally posted by Flotser
תתכונן ללא לדבר עם הבית 28 יום
ולטבול כל בוקר בים חחח
למרות שיצא לך דווקא טוב הטבילות האלה יהיו לך בקיץ לא כמו אלה שהתגייסו בקיץ,
אתה צריך לראות את חבר שלי כל הידיים שלו שחורות מקור זה מפחיד קצת, אבל הוא מרוצה !

:p :wtf:


הכל ידוע אחי... הכל ידוע.... מתכוננים לזה
אני רק מקווה שלא יהיו לי בעיות עם הרגל כי היה לי שבר מאמץ לא מזמן...
בכל מקרה.... אני כבר מתחיל לשנוא את הים...
:D
H.A.
בהצלה גבר
גיוס קל ונעים
(I don't think so...:D)

אל תשכח לתת ביקור מידי פעם בפעם
:)
deluxe
אל תדאגו...
אני אבוא להגיד שלום מדי פעם...
:D
DjChook
גיוס קל ומהנה
yahel222
גיוס קל ושפשוף נעים
(מה שמתאים במיוחד לחיל הים כי אתה לא הולך לראות בנות המון זמן)

אגב לי יש עוד שנה ו5 בלבד !!!!!!!!!!
כבוד
כמה נשאר לכם (למי שבצבא בכלל...)???

ואגב מישהו שמע תשמועה על הקיצור?
Sniper
quote:
Originally posted by ronsh
וואלה??
שיהיה לך המון בהצלחה
גם אני מתגייס לחיל הים
אבל לספינות סטילים

אם היית גדול ממני בכמה שנים אולי היית המפקד שלי


אתה עושה טעות אחי..
יש לי חבר בסטילים והוא מקלל ת'יום שהוא התגייס!!!
זה לא כ"כ כייף..


בכל אופן דלוקס שיהיה המון בהצלחה, שיפשוף נעים
וקח ת'צבא בסבבה..:]

דותן אני צעיר יחסית.. נישאר לי שנתיים ו4
למנייאקק.. סעממקום ערס..

אגב איזה קיצור?

Sm0keMachine
quote:
Originally posted by yahel222
גיוס קל ושפשוף נעים
(מה שמתאים במיוחד לחיל הים כי אתה לא הולך לראות בנות המון זמן)

אגב לי יש עוד שנה ו5 בלבד !!!!!!!!!!
כבוד
כמה נשאר לכם (למי שבצבא בכלל...)???

ואגב מישהו שמע תשמועה על הקיצור?


מתחילים לצבור פז"מ אה?
נשאר לי עוד שנתיים..
הדרך עוד ארוכההה..
אבל עבר לי בטיל השירות שלי בינתיים...

ראסמי סטי"לים זה מאוד לא מומלץ..
אני למזלי לא עברתי את הגיבוש לזה בגלל חוסר מוטיבציה..תודה לאל!!!
MasterP
quote:
Originally posted by yahel222
גיוס קל ושפשוף נעים
(מה שמתאים במיוחד לחיל הים כי אתה לא הולך לראות בנות המון זמן)

אגב לי יש עוד שנה ו5 בלבד !!!!!!!!!!
כבוד
כמה נשאר לכם (למי שבצבא בכלל...)???

ואגב מישהו שמע תשמועה על הקיצור?


שנה ו-8
בלי הקבע.. כוס עמק אני חותם הרבה.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement