|
היה שלום לכולם... אני מתגייס ביום ראשון (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
וואלה אחי שיהיה המון בהצלחה
הטירונות שתהיה לך עכשיו זה 02
וזה לא צריך להיות נורא בכלל
אבל אחרי זה יהיה לך הרבה "הפתעות"
:)
תתכונן ללא לדבר עם הבית 28 יום
ולטבול כל בוקר בים חחח
למרות שיצא לך דווקא טוב הטבילות האלה יהיו לך בקיץ לא כמו אלה שהתגייסו בקיץ,
אתה צריך לראות את חבר שלי כל הידיים שלו שחורות מקור זה מפחיד קצת, אבל הוא מרוצה !
:p :wtf: |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by skelz
יו דלוקססס עצור תביט תרים תווליוםםםם
=P
אחי שיהיה לך בהצלחה וכמובן.. גיוס קל..
נתגעגעעעע!!!!!
:)
שקיות מים פאקינג בום לאודיטוריםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וכמו שאומרים..
iLTa זה טרור
bu נשארו מאחורררר
השיר הזה.. זה כבר לא שיר
המנון לאומי!!! |
יא בויאה איך הרגת אותי עכשיו....
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
תודה תודה גבר גבר
שמעת את "מי האנשים" החדש? |
|
|
| Shahar |
בהצלחה אחיייייי
שירות קללללל....
נתגעגע אלייך נשמההההה.....!!!
ואם תרצה לעבור לשייטת ויבוא לך על קומבינות דבר אלי כי אח שלי מסודר שם.. |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by Flotser
תתכונן ללא לדבר עם הבית 28 יום
ולטבול כל בוקר בים חחח
למרות שיצא לך דווקא טוב הטבילות האלה יהיו לך בקיץ לא כמו אלה שהתגייסו בקיץ,
אתה צריך לראות את חבר שלי כל הידיים שלו שחורות מקור זה מפחיד קצת, אבל הוא מרוצה !
:p :wtf: |
הכל ידוע אחי... הכל ידוע.... מתכוננים לזה
אני רק מקווה שלא יהיו לי בעיות עם הרגל כי היה לי שבר מאמץ לא מזמן...
בכל מקרה.... אני כבר מתחיל לשנוא את הים...
:D |
|
|
| H.A. |
בהצלה גבר
גיוס קל ונעים
(I don't think so...:D)
אל תשכח לתת ביקור מידי פעם בפעם
:) |
|
|
| deluxe |
אל תדאגו...
אני אבוא להגיד שלום מדי פעם...
:D |
|
|
| yahel222 |
גיוס קל ושפשוף נעים
(מה שמתאים במיוחד לחיל הים כי אתה לא הולך לראות בנות המון זמן)
אגב לי יש עוד שנה ו5 בלבד !!!!!!!!!!
כבוד
כמה נשאר לכם (למי שבצבא בכלל...)???
ואגב מישהו שמע תשמועה על הקיצור? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by ronsh
וואלה??
שיהיה לך המון בהצלחה
גם אני מתגייס לחיל הים
אבל לספינות סטילים
אם היית גדול ממני בכמה שנים אולי היית המפקד שלי |
אתה עושה טעות אחי..
יש לי חבר בסטילים והוא מקלל ת'יום שהוא התגייס!!!
זה לא כ"כ כייף..
בכל אופן דלוקס שיהיה המון בהצלחה, שיפשוף נעים
וקח ת'צבא בסבבה..:]
דותן אני צעיר יחסית.. נישאר לי שנתיים ו4
למנייאקק.. סעממקום ערס..
אגב איזה קיצור? |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by yahel222
גיוס קל ושפשוף נעים
(מה שמתאים במיוחד לחיל הים כי אתה לא הולך לראות בנות המון זמן)
אגב לי יש עוד שנה ו5 בלבד !!!!!!!!!!
כבוד
כמה נשאר לכם (למי שבצבא בכלל...)???
ואגב מישהו שמע תשמועה על הקיצור? |
מתחילים לצבור פז"מ אה?
נשאר לי עוד שנתיים..
הדרך עוד ארוכההה..
אבל עבר לי בטיל השירות שלי בינתיים...
ראסמי סטי"לים זה מאוד לא מומלץ..
אני למזלי לא עברתי את הגיבוש לזה בגלל חוסר מוטיבציה..תודה לאל!!! |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by yahel222
גיוס קל ושפשוף נעים
(מה שמתאים במיוחד לחיל הים כי אתה לא הולך לראות בנות המון זמן)
אגב לי יש עוד שנה ו5 בלבד !!!!!!!!!!
כבוד
כמה נשאר לכם (למי שבצבא בכלל...)???
ואגב מישהו שמע תשמועה על הקיצור? |
שנה ו-8
בלי הקבע.. כוס עמק אני חותם הרבה. |
|
|
|
|