|
Marco V - Combi:Nations (Nieuwe CD) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
Toen ik de tracklist zag viel het me meteen op dat CD 2 echt top is..
Komt ook wel omdat ik van cd 1 en 3 niet zo heel veel nummers ken..
Die ga ik dan ook zo snel mogelijk luisteren :D |
|
|
| Duke2003 |
| stoer, een driedubbel cd! meestal zijn het er twee, 3 is nog beter! de tracks zijn wel goed, ik ken er niet zo heel veel maar das ook wel spannend, ik ga m gewoon ff luisteren in de winkel en dan kijk ik wel of ik m koop! |
|
|
| BaRTeZ |
tracklist ziet er goed uit :)
vooral cd 1 en 2! |
|
|
| Fkwebeman |
zo he!
lekker hoor, deze ga ik zekers te weten ff kopen zonder dat hij geluisterd word in de winkel.
Marco V setjes zijn over het algemeen erg goed.. |
|
|
| M_Peror |
| Ziet er zeker lekker uit... denk dat ik deze op z'n minst ff ga checken! |
|
|
| eXos |
| Ik word altijd moe als ik Marco V nummers meer dan 2x heb geluisterd. Ik luister de cd wel een keertje maar zal m zeker niet kopen. |
|
|
| Magic83 |
| Deze tracklist vind ik er wel degelijk vet uit zien en ben er erg benieuwd naar! |
|
|
| M_Peror |
Heb ook eens op de ID&T site een luistertje genomen en klinkt zeker veelbelovend... misschien moet deze ook maar op m'n verlanglijstje bij die van Armin en Markus...
Komen veel goeie cd's uit dit voorjaar zeg. |
|
|
| moogwai |
| idd.. in de komende maanden komen al vettere cd's uit dan het hele jaar 2003! Het grote voordeel is dat die van Armin, Markus en Marco V eigenlijk totaal verschillend zijn qua tracks. |
|
|
| Fkwebeman |
| Ik vind deze cd ook wel een soortemet van leuke herinnering aan In Charge@ Insiders eindhoven.. :) |
|
|
| Bailey |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
Ik vind deze cd ook wel een soortemet van leuke herinnering aan In Charge@ Insiders eindhoven.. :) |
Zekers, baal nog steeds dat die set niet helemaal uitgezonden is. :mad:
Ach zal het moeten doen met deze 3 cd's. ;) |
|
|
|
|