return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Marco V - Combi:Nations (Nieuwe CD) (pg. 2)
View this Thread in Original format
MennoB
Toen ik de tracklist zag viel het me meteen op dat CD 2 echt top is..

Komt ook wel omdat ik van cd 1 en 3 niet zo heel veel nummers ken..

Die ga ik dan ook zo snel mogelijk luisteren :D
Duke2003
stoer, een driedubbel cd! meestal zijn het er twee, 3 is nog beter! de tracks zijn wel goed, ik ken er niet zo heel veel maar das ook wel spannend, ik ga m gewoon ff luisteren in de winkel en dan kijk ik wel of ik m koop!
BaRTeZ
tracklist ziet er goed uit :)

vooral cd 1 en 2!
Fkwebeman
zo he!

lekker hoor, deze ga ik zekers te weten ff kopen zonder dat hij geluisterd word in de winkel.

Marco V setjes zijn over het algemeen erg goed..
M_Peror
Ziet er zeker lekker uit... denk dat ik deze op z'n minst ff ga checken!
eXos
Ik word altijd moe als ik Marco V nummers meer dan 2x heb geluisterd. Ik luister de cd wel een keertje maar zal m zeker niet kopen.
Magic83
Deze tracklist vind ik er wel degelijk vet uit zien en ben er erg benieuwd naar!
Menno
De CD ligt 22 maart in de winkel volgens ID&T.
Marco heeft ook een gouden plaat ontvangen voor Loops and Things. Dat is toch best knap, voor de 4e keer al.

http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=2265
M_Peror
Heb ook eens op de ID&T site een luistertje genomen en klinkt zeker veelbelovend... misschien moet deze ook maar op m'n verlanglijstje bij die van Armin en Markus...

Komen veel goeie cd's uit dit voorjaar zeg.
moogwai
idd.. in de komende maanden komen al vettere cd's uit dan het hele jaar 2003! Het grote voordeel is dat die van Armin, Markus en Marco V eigenlijk totaal verschillend zijn qua tracks.

Fkwebeman
Ik vind deze cd ook wel een soortemet van leuke herinnering aan In Charge@ Insiders eindhoven.. :)
Bailey
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Ik vind deze cd ook wel een soortemet van leuke herinnering aan In Charge@ Insiders eindhoven.. :)

Zekers, baal nog steeds dat die set niet helemaal uitgezonden is. :mad:
Ach zal het moeten doen met deze 3 cd's. ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement