return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Plastic Boy album
View this Thread in Original format
TOR
er is al een tijd sprake van een Plastic Boy album, maar dat project gaat niet door. tenminste, er komt geen officiële release.

het album zal enkel te verkrijgen zijn via de Bonzai webshop.
het wordt niet iets speciaals met nieuwe tracks en zo, maar gewoon een compilatie van alle nummers onder de Plastic Boy alias.

op dit moment kun je al zo'n album bestellen trouwens, een soort van Best of Planisphere onder de naam 'Lektrophony'.

alle aandacht gaat nu uit naar het M.I.K.E. album (zomer?) en de DVD die eind dit jaar moet klaar zijn.
pooley
Nu ff naar onze reporter ter plaatse:

"Wel Kevin, hoe is de situatie"

Laat het nieuws maar komen dus :)
Kaidreas
bwoa, maakt niet uit, of er geen nieuw werk tussen zit.. anything from plastic boy is massive.
Dark Apostle
quote:
Originally posted by TOR

het album zal enkel te verkrijgen zijn via de Bonzai webshop.
het wordt niet iets speciaals met nieuwe tracks en zo, maar gewoon een compilatie van alle nummers onder de Plastic Boy alias.

good enough for me. Maar dat zal moeten wachten tot na de aankoop van mijn nieuwe computer (hopelijk eind April)
Wildfir3
Ik heb gehoord dat alles wat onder de alias Plastic Boy uitkomt eigenlijk simpelweg afdankertjes zijn van Push... maw: dingen die M.I.K.E. zelf niet goed genoeg vindt om de naam Push op te plakken...

Iemand die dit kan bevestigen? :p
Lijkt me wel sterk, zo'n succes halen met platen die ge ni goe vindt :)
TOR
lijkt me ook onwaarschijnlijk, hoor

btw, dat M.I.K.E.-album is voor eind dit jaar..
geduld uitoefenen dus.

er komt binnenkort trouwens ook een Fire & Ice album in de Bonzai webstore!
Kaidreas
quote:
Originally posted by Wildfir3
Ik heb gehoord dat alles wat onder de alias Plastic Boy uitkomt eigenlijk simpelweg afdankertjes zijn van Push... maw: dingen die M.I.K.E. zelf niet goed genoeg vindt om de naam Push op te plakken...

mzzzzz, dat betwijfel ik toch sterk ze.. ik denk niet dat silver bath ooit te slecht was.. alle ik bedoel.. omg schijf gewoon..
ma naar het schijnt wilt mike wel van de push alias af.. alle da heb ik gehoord.. maarja, allemaal roddels en bull dat elke dag in dag allemaal staat...

Extra extra..Mike doesn't like push anymore :D hehehe de voorpagina van alle boekskes :eek: :clown:
Zehra
quote:
Originally posted by Kaidreas
mzzzzz, dat betwijfel ik toch sterk ze.. ik denk niet dat silver bath ooit te slecht was.. alle ik bedoel.. omg schijf gewoon..
ma naar het schijnt wilt mike wel van de push alias af.. alle da heb ik gehoord.. maarja, allemaal roddels en bull dat elke dag in dag allemaal staat...

Extra extra..Mike doesn't like push anymore :D hehehe de voorpagina van alle boekskes :eek: :clown:

haha zou leuk zijn zo een boekske: in trance allemaal! zou het met plezier lezen hoor! wie waar wat en wanneer? en nie te vergeten hoe? :toothless muhahhaa

ok ff serieus doen! best of plastic boy? vind ze allemaal goe. :) dit jaar komen er zoveel cd's uit of heb ik maar zo een indruk? :whip: (kweet nog da we aant klagen waren dat er weinig cd's uitkwamen mah goe da ff terzijde :p) kga echt moeten selecteren welke cd's ik ga kopen... :whip: (of zou ik die boeken van school laten liggen :rolleyes: das nie aan te raden zeker?)
TOR
quote:
Originally posted by Kaidreas

't is net omgekeerd, dit jaar wil hij zich meer toespitsen op zijn Push alias.
als zijn laatste Push releases iets minder klonken dan een paar jaar terug, is dat omdat hij zich de laatste tijd veel meer met andere projecten bezig gehouden heeft.

daar komt dus weer verandering in! :eyes:

btw, over 2 weken komt het nieuwe Push album uit!!
voor de cover, check my avatar.. :crazy:
Kaidreas
quote:
Originally posted by TOR
't is net omgekeerd, dit jaar wil hij zich meer toespitsen op zijn Push alias.
als zijn laatste Push releases iets minder klonken dan een paar jaar terug, is dat omdat hij zich de laatste tijd veel meer met andere projecten bezig gehouden heeft.

daar komt dus weer verandering in! :eyes:

misschien wel beter, ook dat hij terug wat meer op push gaat inwerken, want de laatste tijd... alle ze waren wel goed maar ja, niet zoals de vorige gewoon. en liet geen push indruk meer achter, als je me begrijpt.
ma kweet het allemaal nie, we zullen wel zien. ja ik heb je cover gezien, ik heb em besteld, maar ik dank dat die mannen van bonzai mij belazerd hebben, ik kan gewoon bewijzen dat ik heb betaald, maar ik zie hiere niks aankomen ze, ja push is nog niet verkrijgbaar, maar ik had ook de spiritual feeling vinyl aangevraagd, en zelf die heeft het daglicht nog niet gezien.. maja, is ff gaan klagen bij die mannen denk ik

Dark Apostle
quote:
Originally posted by Wildfir3

Mmmh qua sfeer klinkt Twixt, Life Ain't Easy, Tears From Above, etc toch anders dan Universal Nation, Electro Fever, Strange World en The Legacy.
Eagle`
quote:
Originally posted by TOR

ow push nu je het zegt als ik deftig bekijk staat er inderdaad electric eclipse, was mezelf al aan het afvragen waarom jij met een avatar van rush zat rond te hosse :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement