|
Friday 19 march Danny Howells at Cafe d'Anvers !!
|
View this Thread in Original format
| TranceSeeker |
Datum: 2004-03-19
Lokatie: Café d'Anvers
DJ's: Danny Howells (UK – Global Underground)
Peter Novak (E-Motionz)
X-ian (E-Motionz)
Maurow (E-Motionz)
Bar
Guy Ohm (FCC)
Bad Haircut Crew (Apero)
Mozz
Prijs: 11,5€/15€
Andere info: Presale at all Fnac-outlets
Meer info: http://www.cafe-d-anvers.com
--------------------------------------------------------------------------------
Top-dj Danny Howells komt op vrijdag 19 maart nog eens tonen hoe zijn "deepsexyfuturistictechfunkhouse" mag klinken in België's gezelligste club Café d'Anvers.
Danny Howells is zo'n dj die steeds verrast, zowel in zijn sets als met zijn CD's en producties. Zijn laatste product is de eerste mix-cd van een nieuwe reeks (24:7) op het befaamde Global Underground label. De CD werd over de hele wereld positief ontvangen en herdefinieerde daarmee meteen de progressive house stijl. Want Danny Howells is zo'n dj die graag buiten de lijntjes kleurt. Het is dan ook niet verwonderlijk dat hij al 3 jaar op rij in dj-mag's top 20 van beste dj's van de wereld eindigt. Danny Howells heeft reeds residenties gehad in Bedrock (nadat hij ontdekt was door John Digweed), Renaissance, Twilo and Home (en dat is niet Home in de silo, maar wel een super-club in de UK, n.v.d.r.). Momenteel heeft hij is hij resident in New York's 'The Arc' en heeft hij een tour doorheen Azië, Noord- en Zuid-Amerika, Australië en Europa achter de rug.
De E-motionz organisatie is dan ook verheugd om hem gestrikt te hebben voor een 4hour-set, zodat je deze superster meteen deftig aan het werk hoort. Hij zal vakkundig worden bijgestaan door Peter Novak, X-ian en Maurow. In de tweede zaal wordt je ontvangen door Guy-ohm en de Bad Haircut Crew.
I'll be there for sure!!! |
|
|
| pooley |
| Ziet er niet slecht uit, tis nekeer iets anders qua muziek (die ik ook wel graag hoor. |
|
|
| TranceSeeker |
| quote: | Originally posted by pooley
Ziet er niet slecht uit, tis nekeer iets anders qua muziek (die ik ook wel graag hoor. |
nie slecht, he's tha master of turntables!!
Nee serieus,
verleden jaar heb ik em bezig gezien in de Silo.
Nooit heeft een set me zo meegesleurd als toen, simply amazing!
Gaan en blijven gaan was het, eerste anderhalf uur was phunky om op te warmen (vond ik nie zoveel) maar daarna gewoon perfect.
Ik kijk er naar uit! |
|
|
|
|