return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
Hard housea tarjolla [democlip]
View this Thread in Original format
BetaFactory
Tässä pieni democlip eräästä hard house-biisistä. Kuuntelin vanhaa Sundissential-matksua pari kuukautta sitten kun yhtäkkiä teki mieli kokeilla itsekin, miltä tuntuu hard hosuen tekemistä. ;) 1:52, pitempään en ehtinyt kunnes inspiraatio jumalauta pääsi karkuun! Tuohon biisiin en enää varmasti koske, joten miksei laittaa muiden kuuntelevaksi tuo 1:52 democlip. Minulla oli valmiina myös koko päämelodia, mutta se ei mahtunut tuohon alkuclippiin. :)

Ja en lainkaan ole mikään hard housen supertietäjä, enkä loppujen lopuksi tiedä melkein mitään tuosta lajista, tiedän vain että yleensä tykkään siitä hard housen tavallista hoover-soundia. :D

EDIT: Hupsista, linkki ei toiminut. Nyt on korjattu.

EDIT2: Tiedosto poistettu.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement