|
Strike One - The Arrival - 5.6.2004
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
מה שיש לי להגיד זה פשוט: וואוווווווווווווו
The DJ's / acts that will play at 'Strike One - The Arrival' are:
Mainstage:
Armin van Buuren
Johan Gielen
Marco V
Ronald van Gelderen
Judge Jules
Sven Väth
Michel de Hey
Secret Cinema (Live)
DJ Jean
אגב, האירוע בהולנד - רוטרדם. |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
ליין אפ מעניין מאוד...
יש כבר תאריכים של האירוע? |
|
|
| Segev |
5.6
רשום
בונא עם אני יכול להכנס לשם אני הולך בדוק... |
|
|
| H.A. |
בהחלט!
עוד אירוע שכדאי להגיע אליו (אם הוא יהיה בסביבה עוד כמה שני כמובן)
יוצאות לי העיניים...:eyes: |
|
|
| nFaivel |
| quote: | Originally posted by markfeldman
מה שיש לי להגיד זה פשוט: וואוווווווווווווו
The DJ's / acts that will play at 'Strike One - The Arrival' are:
Mainstage:
Sven Väth
|
מה תוקעים ת'קקי הזה בכל מקום:rolleyes: :conf: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by nFaivel
מה תוקעים ת'קקי הזה בכל מקום:rolleyes: :conf: |
חחח אחי אתה מדבר פה על סוון ואט שזה אחד הדיג'אים החזקים היום באירופה בסצינת הטכנו.
זה שאתה לא בסגנון לא אומר שאנשים רבים אחרים לא בסגנון ובטח לא שהדיג'אי הזה הוא קקי.
;)
חח...
מה שאני כן לא מבין זה איך
dj jean
המלא מסחור מגיע לכל הגיגים הכי גדולים..?! |
|
|
| H.A. |
לפי דעתי מה שמפריע לו (ובעצם גם לי) זה שהדרק הזה, שינגן מה שהוא רוצה, הוא פשוט נאצי!
אני מדבר כמובן על
Svan Vath
קלעתי?
בקשר ל-
DJ Jean
כנ"ל, בזמן שהוא מגן כדאי ללכת לתדלק
:D |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | בונא עם אני יכול להכנס לשם אני הולך בדוק |
בדרך כלל גילאי הכניסה שם זה 18+ |
|
|
| yaman |
פיייייייייי בטח יהיה חבל"ז
בדוגרי מי שעושה את הארוע הזה כמו שצריך זה כולה ארמין וחילן |
|
|
| yaman |
פיייייייייי בטח יהיה חבל"ז
,בדוגרי מי שעושה את הארוע הזה כמו שצריך זה כולה ארמין וחילן
שחושבים על זה בדיוק חודש לאחר מכן יהיה סנסיישן שזה הארוע ורק לזה אני מחכה |
|
|
| markfeldman |
| יאמאן, אתה מתכוון לנסוע או שגם אתה רק דיבורים ? |
|
|
| yahel222 |
ומה מרקו וי עז??
חוץ מארמין אף אחד לא מתקרב לקרסוליים שלו |
|
|
|
|