return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Strike One - The Arrival - 5.6.2004
View this Thread in Original format
markfeldman
מה שיש לי להגיד זה פשוט: וואוווווווווווווו

The DJ's / acts that will play at 'Strike One - The Arrival' are:

Mainstage:
Armin van Buuren
Johan Gielen
Marco V
Ronald van Gelderen
Judge Jules
Sven Väth
Michel de Hey
Secret Cinema (Live)
DJ Jean

אגב, האירוע בהולנד - רוטרדם.
DJ-Kreing^^
ליין אפ מעניין מאוד...
יש כבר תאריכים של האירוע?
Segev
5.6
רשום
בונא עם אני יכול להכנס לשם אני הולך בדוק...
H.A.
בהחלט!
עוד אירוע שכדאי להגיע אליו (אם הוא יהיה בסביבה עוד כמה שני כמובן)
יוצאות לי העיניים...:eyes:
nFaivel
quote:
Originally posted by markfeldman
מה שיש לי להגיד זה פשוט: וואוווווווווווווו

The DJ's / acts that will play at 'Strike One - The Arrival' are:

Mainstage:

Sven Väth


מה תוקעים ת'קקי הזה בכל מקום:rolleyes: :conf:
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by nFaivel
מה תוקעים ת'קקי הזה בכל מקום:rolleyes: :conf:


חחח אחי אתה מדבר פה על סוון ואט שזה אחד הדיג'אים החזקים היום באירופה בסצינת הטכנו.
זה שאתה לא בסגנון לא אומר שאנשים רבים אחרים לא בסגנון ובטח לא שהדיג'אי הזה הוא קקי.
;)
חח...

מה שאני כן לא מבין זה איך
dj jean
המלא מסחור מגיע לכל הגיגים הכי גדולים..?!
H.A.
לפי דעתי מה שמפריע לו (ובעצם גם לי) זה שהדרק הזה, שינגן מה שהוא רוצה, הוא פשוט נאצי!
אני מדבר כמובן על
Svan Vath
קלעתי?

בקשר ל-
DJ Jean
כנ"ל, בזמן שהוא מגן כדאי ללכת לתדלק
:D
markfeldman
quote:
בונא עם אני יכול להכנס לשם אני הולך בדוק


בדרך כלל גילאי הכניסה שם זה 18+
yaman
פיייייייייי בטח יהיה חבל"ז
בדוגרי מי שעושה את הארוע הזה כמו שצריך זה כולה ארמין וחילן
yaman
פיייייייייי בטח יהיה חבל"ז
,בדוגרי מי שעושה את הארוע הזה כמו שצריך זה כולה ארמין וחילן
שחושבים על זה בדיוק חודש לאחר מכן יהיה סנסיישן שזה הארוע ורק לזה אני מחכה

markfeldman
יאמאן, אתה מתכוון לנסוע או שגם אתה רק דיבורים ?
yahel222
ומה מרקו וי עז??
חוץ מארמין אף אחד לא מתקרב לקרסוליים שלו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement