return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
Club Mystique !
View this Thread in Original format
Ibizalov er
Hey dudes want vinden jullie van deze nieuwe club? Ging vroeger altij naar den illusion maaar deze is nu dicht :( ... Dit is dan het alternatief.

Rocca is ook de max.
TOR
ahem.. je signature is VEEEEEEEEEL te groot!! :eyes: :eyes:
Wildfir3
hehe tsk TOR toch, en ik hou mij nog speciaal in omda'k nix ontopic te zeggen heb ^^
cyberia
is da ni gewoon de nieuwe illusion?zelfde lay out,zelfde logo, zelfde concepten (retro night, birthday night, de ground level en de level), zelfde dj's.enkel locatie verandert.
nog ni hene geweest,is nu net iets verder dan illusion vroeger,ma as't is gelijk illusion vroeger is't ni mis:toothless

btw:u sig is echt wel te groot
Kaidreas
ik kan er met men fietske naar toe rijden als ik wil.. langs het donkere eekhoorentjespad..
ik denk nie dat het gewoon de illusion is dat van plek veranderd ze.. ik dacht dat het een concept was van illusion, maar geen blijvend concept ofzoiets..
maybe ga ik volgende vrijdag voor de eerste keer een kijkje nemen..
kzal wel zien
eieregooie
url? pics?
SilentEagle
quote:
Originally posted by eieregooie
url? pics?


http://www.clubmystique.be/index2.php
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement