|
Ferry Corsten Tonight in Quebec (Dagobert)
|
View this Thread in Original format
| bouts |
yes the night has come to see the one and only Ferry Corsten
Ferry Will Rock the place tonight at The Dagobert in Quebec City
enyone comming tonight
15 $$$$
its like seeing him FREE |
|
|
| mastercongo |
| we are gonna be there whohooooooooooooo |
|
|
| FunKenLouis |
i think ill go...
ill try to convince the guys |
|
|
| Falcon-X |
| hmmm interesting, altough I dont have a ride and I'm already going tommorow at Aria and sunday at Surface in Ottawa |
|
|
| Windex_ |
nice to see that some mtl TA will be there!!!
see y'all tonight... except for Krinker who won't make it again :D |
|
|
| le castrateur |
LOL Funkenlouis, are u fukin out of ure mind?????
im working tomorrow @ 10am.....u really thought id say: oh yeah lets go see Ferry with my dads car...its only 6 hours of car to see someone i dont really care seeing that were seeing tomorrow 15 minutes away from my house:whip: :stongue: :haha: :haha: :stongue: :eyes: :tongue3 :crazy: :eyespop: |
|
|
| detective you |
whoa méo, ta photo a kill!!!
ahah, non c clair on va pas au dag, lol jl voir tas dis ça juste pour avoir lair peurf?!?
tsé, cest pas chris là!
entk, on va au mettup de TA demain a mtl, pis a ferry apres, ça c peurf |
|
|
| KrinKer |
6h ??
Siboire méo ... je pensais que tu conduisais plus vite que sa !!
Sa prend 2h de ste-foy juskau aria ... fait que si sa te prend 6h aller retour ... tu reste profond GRAVE ou bin spasse que tu sais pas chauffer solide !!
KrinKer
p.s. ... y'as des chances que j'y sois demain ... hahahaha
KrinKer |
|
|
| j@y |
ark méo c quoi stimage la c degeu :nervous: :nervous:
on choke
c peurf
ferry c quand meme peurf
mais la
quand meme pas si peurf que ca :stongue:
je di t pas si stai sven crômé mais la c feryygini
on le voi demain peurf!
peurf on va represent enfin tout le peurf squad uni avec les tissu de 10000 us et plus tentend?
a part jp
caliss
spa grave c peurf
:disbelief
TENTEND? |
|
|
| j@y |
| le peurf squad avec les gwo, TIsuus Italien TENTEND? |
|
|
| KrinKer |
KOI ??
JPX qiui choke encore
Mon dieu
Que de changement !
lol
KrinKer |
|
|
| FunKenLouis |
| k mais jpx c meme plus une question...il viendras meme pas si c meo qui spin au aria...(wow je suis en train de rever la)...lol:D |
|
|
|
|