|
New Tiesto single and artist album !!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Origin |
טראפיק זה יחסית חדש...דברים כמו
DJ Tiesto - I Believe
Armin van Burren & Dj Tiesto pres. Alibi - Eternity
lost witness - Did I Dream (DJ Tiesto Remix)
Goldenscan - Sunrise (DJ Tiesto Mix)
זה הקלאסיקות של טייסטו |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | והשני ..... פרוגרסיב טראנס משו.. לאדע אם זו ההגדרה הנכונה |
דווקא אחלה סיגנון, מעניין ויוניקי... |
|
|
| Shahar |
מה שטייסטו לא יעשה ייצא טוב כי הבנאדם מוכשר והוא תותח על ופשוט הכל יצליח לו
מ-ל-ך !!!!!!!! |
|
|
| skelz |
שחר עשית ממנו אלוהים
רד לו וזהו!
אתה מאמין בטייסטו או באלוהים?
הוא מוכשר והכל.. אבל נסחפנו עם ההערכה שלו.. לא?
חוצמזה BT
מוכשר בדיוק באותה רמה כמו טייסטו
רק שתיהיה בעניינים
ואם כבר מדברים על טייסטו..
הוא מתחתן עם דוגמנית :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by skelz
שחר עשית ממנו אלוהים
רד לו וזהו!
אתה מאמין בטייסטו או באלוהים?
הוא מוכשר והכל.. אבל נסחפנו עם ההערכה שלו.. לא?
חוצמזה BT
מוכשר בדיוק באותה רמה כמו טייסטו
רק שתיהיה בעניינים
ואם כבר מדברים על טייסטו..
הוא מתחתן עם דוגמנית :) |
הוא לא אלוהים אבל הוא תותח והוא הכי טוב שיש וראסמי שלא נסחפנו כל האהבה של הקהל באמת מגיעה לו כי הוא מ-ל-ך!!!!! |
|
|
| TTman |
דווקא הוא כן אלוהים
כל אחד באמונתו יחיה
:D :D
וכן, הוא מתחתן עם דוגמנית
הנה היא
תהנו |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by TTman
תהנו |
נראה לי שהוא יהנה, אבל בקטנה :D
נשמע דיסק טוב
מחכה לשילוב שלו עם BT
ושחר, ראסמי, כמה הוא משלם לך ? :toothless |
|
|
| Shahar |
| הוא מס' 1 בשבילי מה קשר משלם... הוא מלך אז מעריכים אותו |
|
|
| KosmiK-G8 |
טוב הדיסק הקודם של טיאסטו היה בדיוק גם אחרי דיברוים שטיאסטו מתחיל לשנות סגנון והוא כבר לא נשמע אותו דבר
והסינגל הראשון שהפך לאנטם אבל היה לטעמי חלש יחסית לדיסק היה טיסה 643
טראפיק הוא טראק באותו סגנון בול
וגם הוא לא כזה משהו לטעמי
מאוד חזק למועדון אבל סה"כ טראק לא משהו
בגלל הקווים הדומים האלה אני מצפה
א. לדיסק לא פחות טוב מהראשון
ב. שהטראק הבא אחרי טראפיק יהיה ענק כמו הטראק השני שיצא מתוך אינ מיי ממורי
(suburban train)
שהיה טראק מדהים!!! |
|
|
| Shahar |
רגע הוא חוזר לסגנון הישן..?
למה כמו
IN MY MEMORY?
אתה בטוח אילן? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Shahar
רגע הוא חוזר לסגנון הישן..?
למה כמו
IN MY MEMORY?
אתה בטוח אילן? |
אני לא חושב שזה עניין של חזרה לסגנון הישן...
אין מיי ממורי יצא אחרי תקופה של מספר חודשים שטיאסטו התחיל להתפגרסב (אללה איזה מילה - יעני ליצור פרוגרסיב)
ואז בא האלבום היוצא מן הכלל הזה...
כמו שכתבתי בפוסט הקודם יש פשוט לא מעט נקודות דמיון לתקופה שלפני הוצאת האלבום ההוא ולתקופה שלפני הוצאת האלבום הזה
חוץ מזה בוא לא נשכח שגם היום חלק מההפקות של טיאסטו הן לקאב טראנס טהור (הרמיקס לברברס אדאגיו, הרמיקס לסקין) והיה לו גם משהו רגוע שהזכיר לי את אין מיי ממורי בשנה שעברה מבחינת הרוגע והיופי (הרמיקס לדייב מתיוס באנד)
ככה שאני חושב שבהחלט יש סיבה לאופטימיות..
דרך אגב יש לי ריפ באיכות ממש טובה של הרמיקס של טיאסטו לברברס אדאגיו
הרבה יותר טובה מהריפ מלפני חצי שנה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אני לא חושב שזה עניין של חזרה לסגנון הישן...
אין מיי ממורי יצא אחרי תקופה של מספר חודשים שטיאסטו התחיל להתפגרסב (אללה איזה מילה - יעני ליצור פרוגרסיב)
ואז בא האלבום היוצא מן הכלל הזה...
כמו שכתבתי בפוסט הקודם יש פשוט לא מעט נקודות דמיון לתקופה שלפני הוצאת האלבום ההוא ולתקופה שלפני הוצאת האלבום הזה
חוץ מזה בוא לא נשכח שגם היום חלק מההפקות של טיאסטו הן לקאב טראנס טהור (הרמיקס לברברס אדאגיו, הרמיקס לסקין) והיה לו גם משהו רגוע שהזכיר לי את אין מיי ממורי בשנה שעברה מבחינת הרוגע והיופי (הרמיקס לדייב מתיוס באנד)
ככה שאני חושב שבהחלט יש סיבה לאופטימיות..
דרך אגב יש לי ריפ באיכות ממש טובה של הרמיקס של טיאסטו לברברס אדאגיו
הרבה יותר טובה מהריפ מלפני חצי שנה |
תכלס ככה או ככה אני בטוח שזה ייצא ממש עצבני וטוב כמו כל היצירות שלו עד היום
את טראפיק אני לא מפסיק לשמוע וטייסטו פשוט ע-נ-ק...הוא מוכשר ולא יעזור מה הוא יעשה תמיד הוא ישאר טוב
הרמיקס לאדגיו זה אחד הדברים שאני הכי אוהב ואני מחכה לו כמו לא יודע מה
האלבום בטח מבטיח...נקווה לטוב |
|
|
|
|