return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
Housebileet @ The Club, Hki tänään
View this Thread in Original format
GrimReaper
Tänään olisi Octans Recordsin pitäjän, Jari Pohjolaisen 28 vee synttäribileet klo 23-04 Clubilla Helsingin Simonkadulla. Liput 7e ja sisäänpäästäkseen pitäisi olla 24vee, mutta allekirjoittaneen *köhköh* kanssa pääsisi ilmaseks "+1" avecina. Ja about 100 ekaa asiakasta saa vielä drinkkiliput. :eyes:

DJ:nä päivänsankari Pohjolainen itse, Ant0n sekä vierailevana tähtenä Streetin Jokke myöskin poikkeuksellisesti housea pyörittämässä.
Mikäli olet n. 24, tunnet intoa houseen ja haluut tulla mukaan, niin pistäpä vastausta. Ja muistakaa, vain 1 pääsee mun mukana.
Nuutti
quote:
Originally posted by GrimReaper
Tänään olisi Octans Recordsin pitäjän, Jari Pohjolaisen 28 vee synttäribileet klo 23-04 Clubilla Helsingin Simonkadulla. Liput 7e ja sisäänpäästäkseen pitäisi olla 24vee, mutta allekirjoittaneen *köhköh* kanssa pääsisi ilmaseks "+1" avecina. Ja about 100 ekaa asiakasta saa vielä drinkkiliput. :eyes:

DJ:nä päivänsankari Pohjolainen itse, Ant0n sekä vierailevana tähtenä Streetin Jokke myöskin poikkeuksellisesti housea pyörittämässä.
Mikäli olet n. 24, tunnet intoa houseen ja haluut tulla mukaan, niin pistäpä vastausta. Ja muistakaa, vain 1 pääsee mun mukana.


Ilmaisen kutsun ovat saaneet vissiin kaikki Octansin kannsa asioineet. Muuten vois lähteä, mutta kun olen tällainen junnu. Tai sitten en ole vanhus.
GrimReaper
Juu siis kutsun on saanu kaikki Octansin asiakkaat, mutta ilmasen sisäänpääsyn (ja niille 100:lle ekalle Clubin VIP-asiakkaalle drinkkiliput) saadakseen piti ilmoittaa tulemisestaan maililla eiliseen mennessä.
diffas
no eipä tarvi clubillekaan mennä ku o eläkeläisten ikärajat.
GrimReaper
quote:
Originally posted by diffas
no eipä tarvi clubillekaan mennä ku o eläkeläisten ikärajat.

Parempi niin ettei oo jatkuvasti kaiken maailman nappuloita inisemässä. :toothless

Soipa siellä sitten keskimäärin parempaa musaakin kuin mitä K18-paikoissa yleensä.. ei soi ylikaupallista poppia/r'n'b:tä (esim. Britneyt tai vastaavat) eikä perinteistä tusinasahakiksua vaan fiilistelevää housea ja progea.
diffas
quote:
fiilistelevää housea ja progea.

Eiköhän tuo karsi väkeä jo ihan tarpeeksi ilman tuota eläkeläisten
ikärajaakin.

Tyhmää. Siis erittäin tyhmää imo.
MekkaFIN
quote:
Originally posted by diffas
Eiköhän tuo karsi väkeä jo ihan tarpeeksi ilman tuota eläkeläisten
ikärajaakin.

Tyhmää. Siis erittäin tyhmää imo.

House ja Proge rox. ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement