return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
Armin van Buuren Interview (pg. 2)
View this Thread in Original format
emma
hier is nog een extra interviewtje ...
met 3 klassiekers .... ;)

mms://home.quicknet.nl/mw/prive/verver/Avb_on_BenLiebrand.mp3
super-styleR
Thx emma en freezel voor de interviews :)
Zehra
Ben opt moment aant luisteren! :) Hollands taaltje is wel fun, ja :) Thanks a lot, Freezel!

quote:
Originally posted by Wildfir3
*zwijgt stil*

Wat voegt dit toe aan de thread hier? Het zal wel aan mij liggen maar heb de indruk dat de laatste tijd uw posts echt zinloos zijn... Altijd maar liggen zeveren over 'Armin' en het 'verafgoden van Armin' terwijl jij opt moment hetzelfde doet met Yoji! Ok Yoji is naar uw mening een goeie dj (& producer). Dat is jouw mening en ik respecteer dat maar tis ook niet zo dat ik constant daar iets over post als reactie op jouw posts.

Ik wil wel ff duidelijk maken dat dit mijn mening is en het is gewoon iets dat me is opgevallen... Ik zeg niet dat alles wat ik post ontopic is maar ik probeer meestal nie offtopic te gaan of iig niet andere mensen af te kraken met wat ze mooi vinden! Tis wa Nyah eens heeft gepost: a matter of 'smaak'! :) Gij vindt dj X goe en ik vind dj Y goe & tis nie leuk om elkaar daarvoor af te kraken! Het is ook niet mijn bedoeling om je hier aan te vallen ofzo maar kwou dit ff kwijt...

quote:
Originally posted by Wildfir3
bedoelD* :)

:) alsof jij nooit fouten maakt! mah nee, gij zijt perfect eh! :p
Tiger777
quote:
Originally posted by Zehra
Gij vindt dj X goe en ik vind dj Y goe

ik vond dj Y gisteren goe... echt... en dat op een boere-100dagenfuifke... Ik had gedacht dat het constant van die domme liekes gingen zijn, maar nee,er zaten enkele leuke tussen :)

(ach... verdomme toch... weer offtoppic...)
Gladius
lol zeer goed interview! gaaaf :)
schitterend met die harde schijven op z'n vensterbank (zoals taarten die staan af te koelen) =)).

owja ik snap nog 1 ding niet goed. Als ik het goed begreep zal mixen met cd's in de toekomst veel gedaan worden.
Ik heb altijd gedacht dat vinyl een betere kwaliteit had qua sound dan cd's?
Freezel
quote:
Originally posted by Gladius
lol zeer goed interview! gaaaf :)
schitterend met die harde schijven op z'n vensterbank (zoals taarten die staan af te koelen) =)).

owja ik snap nog 1 ding niet goed. Als ik het goed begreep zal mixen met cd's in de toekomst veel gedaan worden.
Ik heb altijd gedacht dat vinyl een betere kwaliteit had qua sound dan cd's?

Vinyl klinkt imo beter dan cd's. Maar zoals Armin aangaf in het interview zitten er voor cd's op den duur veel meer voordelen in. Kan niet overslaan, brengt minder kosten met zich mee, je krijgt geen lamme rug van het tillen ;) en de verspreiding wereldweid gaat sneller.
Tiger777
zeker met de komst van die machientjes als de CDJ1000 denk ik dat op termijn de CD het zal halen van de vinyl. Het enige voordeel dat vinyl voor mij op CD heeft is dat men nu nog niet de muziek kan ZIEN. Op een vinyl zie je direct waar ge de naald moet zetten.
Tien jaar geleden zei men dat de vinyl ging verdwijnen tegen het jaar 2000. Het tegendeel is waar. Het is onmogelijk zulke dingen te voorspellen maar toch denk ik dat deze de laatste generatie zal zijn dat vinyl zal kennen.

Leuk interview btw ;)
FredNova
ik vind cd iets voor exclusieve spulletjes en eigen creaties

vinyl all the way voor de rest voor mij ;)
Eagle`
leuk interviewtje, laatste stukie over perfectie vond ik wel top, geeft aan hoe groot zen passie weldegelijk is.

Thx freezel
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Freezel
Vinyl klinkt imo beter dan cd's.

Vind ik niet hoor; en dat zal wel met cijfermateriaal te bevestigen zijn. Ik word namelijk gek van gekraak (tijdens stillere stukken).
:)

Freezel
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Vind ik niet hoor; en dat zal wel met cijfermateriaal te bevestigen zijn. Ik word namelijk gek van gekraak (tijdens stillere stukken).
:)

Ieder zijn smaak :) Gekraak vind ik wel iets aparts hebben, lekker authentiek :D
Meltoz
quote:
Originally posted by Freezel
Ieder zijn smaak :) Gekraak vind ik wel iets aparts hebben, lekker authentiek :D

Volledig me eens ;) :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement