|
My First MegaMix
|
View this Thread in Original format
| Biondo |
מצטער על האיכות לא שמתי לב איך הסאונד פורג' שמר את הסאמפלים שחתכתי
טראקים מסחריים :) אבל מה לעשות זה הסגנון המושלם למגה מיקסים
זה קצר סהכ 20 דקות כי זאת הפעם הראשונה שאני מנסה
אז בבקשה:
DOWNLOAD |
|
|
| YoraY |
דוגרי הייתי מוותר על ה2 דקות של הפתיחה ומשאיר רק את הווקאל שסוגר אותה
אבל זו רק דעתי...
אמממ בגדול אני שומע - אני לא מזהה הרבה טראקים, כמה שאני חובב מסחרה
תמיד טוב לשמוע משו חדש
עבודה טובה... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| *downloading*..... |
|
|
| KrazyDJs |
זה חביב כזה
אבל שירים ישנים בגירסאות רמיקס
אנאערף
אי אפשר ממש להגדיר את זה
ציפיתי לאיזה לאסגו איאן ואן דהל סאטיספקשן כזה
כל מקרה חביב |
|
|
| skelz |
אלי אתה משועמם שמסוגל ליותר
:> |
|
|
| Sm0keMachine |
דווקא מיקס חמוד לאללה..
אהבתי במיוחד את המיקס הזה של
VIDEO KILLED THE RADIO STAR :)
איך קוראים לרמיקס? |
|
|
|
|