return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
My First MegaMix
View this Thread in Original format
Biondo
מצטער על האיכות לא שמתי לב איך הסאונד פורג' שמר את הסאמפלים שחתכתי

טראקים מסחריים :) אבל מה לעשות זה הסגנון המושלם למגה מיקסים

זה קצר סהכ 20 דקות כי זאת הפעם הראשונה שאני מנסה

אז בבקשה:

DOWNLOAD
YoraY
דוגרי הייתי מוותר על ה2 דקות של הפתיחה ומשאיר רק את הווקאל שסוגר אותה
אבל זו רק דעתי...

אמממ בגדול אני שומע - אני לא מזהה הרבה טראקים, כמה שאני חובב מסחרה
תמיד טוב לשמוע משו חדש

עבודה טובה...
HyPeRSoNiC
*downloading*.....
KrazyDJs
זה חביב כזה
אבל שירים ישנים בגירסאות רמיקס
אנאערף
אי אפשר ממש להגדיר את זה

ציפיתי לאיזה לאסגו איאן ואן דהל סאטיספקשן כזה

כל מקרה חביב
Shahar
תפרוש...:)
skelz
אלי אתה משועמם שמסוגל ליותר
:>
Sm0keMachine
דווקא מיקס חמוד לאללה..

אהבתי במיוחד את המיקס הזה של
VIDEO KILLED THE RADIO STAR :)


איך קוראים לרמיקס?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement