|
יוהן גילן הזה פשוט חוצפן !
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
תשמעו איזה קטע !
הבחור שמפעיל את ETS טוען כי כשהוא היה ב-WMC הוא הבין מגילן כי זה לא מוצא חן בעיניו שהוא משדר את התוכנית שלו בתחנה שלו !
דבר אחד שיהן כנראה שכח, הוא שלא לכולם יש ID-T על הסקאלה ורק באמצעות תחנות הרדיו האינטרנטיות הוא מקבל חשיפה עצומה !
לפי הסטים שלו אני שוקל עם להגיע למסיבות שלו או לא (ראה: 26.3.2004 בדום)
והסטים שלו שווים !!
אז יוהן !, תתחיל להירגע !!! ומהר ! אחרת אני לא מגיע... ברור ??? |
|
|
| -CosmicFire- |
לא כלכך הבנתי את המשפטים
תוכל לסדר אותם בבקשה?? :} |
|
|
| Shahar |
| למה לפתוח טרד על זה@!#@ |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | למה לפתוח טרד על זה |
למה לענות תשובה כזאת מפגרת ??!? |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by markfeldman
למה לענות תשובה כזאת מפגרת ??!? |
כי זאת המומחיות של שחר!! :}
סתם גבר גבר
מרק אחי תסדר את המשפטים! |
|
|
| ronsh |
תנסה להסביר את עצמך יותר טוב אחי
לא הבנתי כלום |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by markfeldman
למה לענות תשובה כזאת מפגרת ??!? |
אחי שחר צודק
:wtf: |
|
|
| ronsh |
בקיצור יוהן כועס על ETS
שהוא משדר את התוכנית שלו
והוא רוצה בלעדיות ל
ID&T
לפי מה שהבנתי...
אז זה התגובה של Evan מנהל Ets-Global
SATURDAY: will still play Liftoff, even though Johan acted very displeased about it. Still hundreds of people want to hear it, so I will keep playing it and we just all have to hope that Johan dosen't get ID&T to stop me *shrug* |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
למה לענות תשובה כזאת מפגרת ??!? |
כי לא פותחים טרד על דברים כאלה@!#)
ושניה אחרי שנרגעתי...
עם כל הכבוד אליך אחי לא פותחים טרדים על שטויות למה זה סתם הורס את הכיף והרמה בפורום
אנחנו לא רוצים להיות כמו הפורום של ביו שכל אחד עושה שם שכונה
וגם ככה רועי חוזר וסוגר את הטרד הזה
אז למה לפתוח מראש
סורי על ההתפרצות שלי
:)
וקוסמיקפייר חחחחחחח...תאר לך איך רועי היה מגיב |
|
|
| Origin |
די כבר אם החרא הזה שלפתח תרד אל זה אסור ואל זה גם אסור ...
בקצב הזה אף אחד לא יפתח תרד אל שום דבר ויהיה משעמם תחת!!!
תחשבו אל זה קצת:confused: |
|
|
| warpedd_ |
אחי זה ט'רד ממש מיותר
צריך לשמור פה על רמה ולא סתם לפתוח על כל שטות ט'רד
מה זה מעניין עם יוהן תופס תחת מעצמו והוא לא רוצה לשדר את התוכנית
בקטנות |
|
|
| Origin |
בן אדם רוצה להגיד משהוא ...הוא רוצה לישמוע מה עוד אנשים חושבים
למה לא לשתף בפורום ? |
|
|
|
|