return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
Mikä electro-biisi?
View this Thread in Original format
BetaFactory
Hallitseeko joku teistä electro-skeneä? Minulla on sitten pieni tunnistustehtävä. Tämä on varmasti todella tunnettu electro-biisi, olen kuullut sitä monta, monta kertaa, viimeksi eilen DJ Eerovillen setissa VF8:ssa.

Käykää: http://meltdown.bombsquad.org
Sitten: "GALLERY"
Sen jälkeen tuorein, ylin tapahtuma: Data! 15th November 2003, ja siellä on ainoastaan yksi videopätkä. Tuossa pätkässä on juuri tuo todella hieno biisi.

Kiitti jo etukäteen.
BetaFactory
Biisi oli Huoratron - Male Bonding. DJ Erkolta saatiin lopullinen, oikea vastaus. Kiitti hänelle (jos hän tämän sattuisi lukemaan ;)).
GrimReaper
Huoratron!!!!!!!

Oli aivan loistava kun näin viime Koneistossa!!!:eyes: :eyes: :eyes:
BetaFactory
Jos joku innostui tästä GrimReaperin kommentista, eikä ole kuullut tätä Houratronin ainoata biisiä tähän asti, niin DJ Kenthin miksaus "DJ Kenth - 65100" sisältää juuri kyseisen biisin. Miksaus saatavissa platinumin demo mixes-osastosta.

Biisi löytyy myös Sound of Suomi-levyltä.
BetaFactory
Hmm, tuo biisi vaikuttaa sellaiselta teokselta, jota pitää kuunnella isoissa tiloissa, esim. klubeissa/reiveissä. Todella kehnolta kuulosti tällä omalla tsydeemillä. :conf:
BetaFactory
Muut kelvolliset electro-biisit tällä hetkellä:

LFO - Freak
Fancy Robots - Fancy Theme (Jörg Mager Edit)
Cae$ar - Do U Have A Dime?
LFO -LFO

Ja sitten vanha klassikko Kraftwerk - Autobahn on sellainen maratonbiisi, josta ikinä ei voi saada liikaa. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement