return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
High Voltage, tredje april: Sorrow, Airbase, Phasio mfl. (pg. 2)
View this Thread in Original format
Virus
Pinocchio spelar mörk prog och Phasio kvalitétstechno. Var är världen påväg? :D
Sorrow
quote:
Originally posted by Virus
Pinocchio spelar mörk prog och Phasio kvalitétstechno. Var är världen påväg? :D

Haha.. Bra fråga, men mot det bättre iaf.. :D
Vizay
jag kommer att befinna mig där ett tag i början iaf..typ första timmen :)

få se sen hur mycket längre jag hinner stanna för att hinna tillbaka till det jag egentligen ska göra :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Vizay
jag kommer att befinna mig där ett tag i början iaf..typ första timmen :)

få se sen hur mycket längre jag hinner stanna för att hinna tillbaka till det jag egentligen ska göra :)
Men pöjkvasker... ska du dit för att stuffa en timme... respekt för din hängivenhet isf. men what´s up me de... Bonpermis från lumpen eller ?
Aendy
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vilka ska dit ?

Sorrow
Gate 42
Fanton
FredAcler

Vizay (kanske)
Steve (kanske)(kanske)

Aendy (kanske)(kanske)(kanske), beroende på vilket humör jag är på den kvällen...
Vizay
okej blir väl tvungen å dra den långa förklaringen :D

fallet är detta, jag håller på med projektarbetet i skolan just nu och min grupps arbete går ut på att arrangera ett LAN, festen hamnar mitt i förberedelserna för lanet och under förberedelsedagarna så stängs och larmas lokalen vid 11-tiden vilket gör att jag inte kommer in efter den tiden om jag inte vill betala några tusen i böter för falsk utryckning då larmet går :p

men jag vill ändå dit å kolla in läget osv, hinner ju dansa lite iaf ;)
Gate 42
! Hade ju helt glömt bort att festen var denna helg, trodde att det var ett tag till :D

Aja, blir till att skynda sig till Saturn och plocka upp ett par biljetter. Hoppas de finns kvar och att jag inte glömmer igen på vägen dit ;)
Sorrow
Är visst de som brukar ha hand om ljud, ljus och dekor på München som har hand om det för High Voltage också.. Ska bli intressant att se hur det kommer att bli.. :)
Kongo_kim
kanske
SteveTranz4ever
Vilka ska dit ?

Sorrow
Gate 42
Fanton
FredAcler
AC.

Vizay (kanske)
Kongo_kim (kanske)
Steve (kanske)(kanske)
Aendy (kanske)(kanske)(kanske)

Gula Sidornas karta

FredAcler
Japp, det ska bli riktigt trevligt att få höra Phasio lira lite och så får jag se Airbase för första gången :)
Dioxys
ska ju egentligen upp till sthlm nu på söndag, men får se om jag åker upp tidigare.. vet bara inte hur jag tar mig hem från lidingö så sent
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement