return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
חזרתי!!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
eXeTik
למי שלא שם לב לא הייתי פה שבועיים, נפלה לנו הרשת בבית- כל הזין!
אקיצר... טוב לחזור

מת כבר להוריד את כוכב המדבר של עופר ניסים - שולט! התמכרתי לזה...

מה חוצמזה? הפסדתי משהו?
ronsh
ברוך שובך...

אני מרותק לOne
לא היה לי זין להזמין שבת של כדורגל כי חיפה משחקת רק מחר

אז 1-0 למכבי
ואחרי תיקו 0 של באר שבע
הסוף שבוע נגמר טוב מתמיד
DjChook
ברוכה הבאה רונן..

אני כבר לא ממש נמצא פה, אז לא שמתי לב מה קורה איתך

טוב לדעת שהכל אבל לא רק חלק טוב :)
KrazyDJs
ברוך השב...

חיפה היום :p

ואחלה קטע של עופר ניסים..:)
eXeTik
פשיייי, טוב לראות שככככל ה-3 אנשים פה שמחים לראות שחזרתי
זה כל מה שנשאר מהפורום?!
Segev
חח רק עכשיו שמתי לב לדרט הזה..
welcome back :D
ועם לא הייתה פה שבועיים אז אפשר להגיד לא הפסדת ממש הרבה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement