|
חזרתי!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
למי שלא שם לב לא הייתי פה שבועיים, נפלה לנו הרשת בבית- כל הזין!
אקיצר... טוב לחזור
מת כבר להוריד את כוכב המדבר של עופר ניסים - שולט! התמכרתי לזה...
מה חוצמזה? הפסדתי משהו? |
|
|
| ronsh |
ברוך שובך...
אני מרותק לOne
לא היה לי זין להזמין שבת של כדורגל כי חיפה משחקת רק מחר
אז 1-0 למכבי
ואחרי תיקו 0 של באר שבע
הסוף שבוע נגמר טוב מתמיד |
|
|
| DjChook |
ברוכה הבאה רונן..
אני כבר לא ממש נמצא פה, אז לא שמתי לב מה קורה איתך
טוב לדעת שהכל אבל לא רק חלק טוב :) |
|
|
| KrazyDJs |
ברוך השב...
חיפה היום :p
ואחלה קטע של עופר ניסים..:) |
|
|
| eXeTik |
פשיייי, טוב לראות שככככל ה-3 אנשים פה שמחים לראות שחזרתי
זה כל מה שנשאר מהפורום?! |
|
|
| Segev |
חח רק עכשיו שמתי לב לדרט הזה..
welcome back :D
ועם לא הייתה פה שבועיים אז אפשר להגיד לא הפסדת ממש הרבה |
|
|
|
|