|
TranceFool post nummer 1000!!!
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
Het zit er bijna aan te komen, nr 1000!
En ik wilde je alvast ff als eerste feliciteren ;) :D
Gefeliciteerd man! :) :D :cool: :D :cool: :) |
|
|
| TranceFool |
Jippie, ik was al bang dat niemand een thread voor mij zou gaan maken, whahaha :D:D:D:p:p. Ik zit er nu een aantal maanden en ik ben echt blij dat ik me hier heb aangemeld, anders had ik nooit zoveel geweten en nooit zulke phatte traxx gehoord als nu (We gaan nu niet emotioneel worden he).
Vinnet wel jammer dat ik nog nooit een van jullie heb ontmoet maar dat zal binnekort veranderen, want een vriend van me heeft bijna zn rijbewijs, dus zullen we weles een paar grote feesten afgaan. Voor mij duurt dat rijbewijs nog wel ff :D
In ieder geval, bedankt :D:D:D. Ik maak alvast een diepe buiging en laat het overweldigende applaus over me heen komen :D:D:D:D. |
|
|
| TranceFool |
| Na deze post nog eentje, dat moet toch wel een heilige worden, daar ga ik vanmiddig is over nadenken :D:D |
|
|
| DJ_Siesta |
| Alvast gefeliciteerd, 1000 posts, ik mot r nu 750 :D, ik ga iig m'n best doen :D:D:D |
|
|
| Blik |
nog ééntje......!!!!!!!! hij laat ons in spanning afwachten
ik heb ondertussen mijn 4000ste post alweer gemaakt, 4 dagen geleden ofzo maar ik heb geen tread gehad:( niet dat ik het wil ofzo:p |
|
|
| DJ_Massive |
| yow man, gefeliciflapstaart :D 1000 posts alweer bijna:eek: :eyes: |
|
|
| Boss |
hehe, post #1000 moet op z'n minst een monsterthread van 150+ posts worden :)
congratulations ! :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Hé Congrats man, ik zag dat je net iets eerder bij dit forum kwam (haha één dag maar ofzo). Keep up the good work. Echt een mijlpaal. Als je net bij 400 posts zit kun je je naam veranderen, das ook wel lache. En dan die 1000.... Cool stuff...
GReeTZ |
|
|
| moogwai |
| En idd Trancefool 999 is veel leuker dan 1000 ;) |
|
|
| Glaniskanis |
hey remco
alsvast gefeli he
en hoe bedoel je moet een heilige zijn
de rest wat je post is toch ook nutteloos :D:D:D:D
j/k!!!!!
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Dj Lex |
Nog steeds die ene he
Maak hem
Gefiliciteerd iig.
:D:D:D:D:D |
|
|
| tango |
999 down, 1 to go....... ;)
c'grats You fool!
grtz,
TNG |
|
|
|
|