|
beslag op platen Dylan Drazen na afloop optreden in NL
|
View this Thread in Original format
| WTB |
| quote: | Originally posted on groovetrackers.com
Drazen liet echter al voor het optreden weten de afspraken niet na te willen komen.
Hij gaf als reden op dat hij elders meer kon verdienen. |
Volgens mij kreeg dit meneertje dus gewoon zijn verdiende loon. Gaan ze die platen nu verkopen trouwens? Ik ben zelf geen techno-liefhebber maar ik denk dat er best geïnteresseerden zijn die wel wat exclusief materiaal willen kopen.
WTB. |
|
|
| SnuggLe |
| Boontje komt om zijn loontje.......... |
|
|
| Little Theseus |
Gewoon terecht dit.
Ik herinner mij nog dat een grootheid als Misja Helsloot op een heel klein feestje kwam draaien voor een appel en ei omdat dat toevallig afgesproken was :D |
|
|
| Wildfir3 |
Haha, funny .
Komt er van zou ik zo zeggen :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Mogen ze vaker doen bij sommige dj's. Vooral sommige Engelse DJ's hebben er een handje van om niet op te komen dagen, omdat ze bv geen zin hebben om te draaien. Aanpakken die arrogante dj's, die denken dat ze alles te kunnen maken. |
|
|
| basd |
| Misschien moeten ze dit ook maar eens aan Cari Lekebusch laten lezen :p |
|
|
| AlFerox |
vind het echt te triest om een dj na een optreden op te wachten om hem zijn plaatjes af te pakken. leuk, dan hebben ze zijn plaatjes.. wat hebben ze daar nou aan? :conf:
gelukkig is iemand zo slim geweest om snel drazens platen te verstoppen toen de politie gistermorgen aan de deur klopte bij reactor 
bovendien is dit persbericht geschreven door die frank en berry zelf en dus behoorlijk eenzijdig. dus wacht met oordelen voordat je beide kanten van het verhaal kent, zou ik zeggen. er schijnt nog een hele hoop meer achter te zitten.
ik ken ook alleen één kant van het verhaal (die van het persbericht), maar vind het toch een erg sneue actie!! krijg een beetje het idee dat die beee maar uit rancune heeft gehandeld omdat hij zich als persoon aan de kant gezet voelde. daar komt bij dat ze dit hele gebeuren achter de schermen hadden kunnen afhandelen. niemand heeft namelijk die politie-inval gezien na afloop van het feest. nu hebben ze én zijn platen afgepakt én ze zetten hem nog eens publiekelijk voor het blok. |
|
|
| Little Theseus |
Kan me idd voorstellen dat je dj carriere in 1 klap geruineerd wordt door zoiets.
En je platen verliezen is geen pretje.. Moet er niet aan denken! NOOOO!!! MY PRECIOUS!!! |
|
|
| -TAIS- |
Vind het wel een beetje vreemde gang van zaken, helemaal dat het bookingsagency zelf een persbericht hierover uitgeeft.
Het is van de artiest natuurlijk niet erg fraai om niet op te komen dagen, maar misschien ligt de fout ook wel bij Rub.ber (misschien hebben zij Drazen wel te laat ingelicht ofzo, dat hij ondertussen die andere booking al zelf had geregeld, dat weet je niet). Zoals AlFerox al zegt, je hoort hier het verhaal maar van één kant.
Gelukkig heb ik er op Reactor zelf niets van gemerkt, Drazen draaide twee puike sets! |
|
|
| robin |
toen ik de titel las dacht ik 'ik zou goed pissig zijn als zoiets mij over kwam' maar voor deze knakker is t net goed, afspraak is afspraak en als je daar onderuit wil die je dat op een volwassen manier te regelen
'ik kon elders meer verdien' ja jongen, das pech, word eens volwassen, zo is t leven |
|
|
| DJ_Massive |
laat die kerel dan dokken ofzo
maar blijf van die platen af
als je je ooit es bij de rechtbank moet melden en je komt niet op dagen pakken ze toch ook je auto niet af :p
(ja oke debiel voorbeeld maar come up with something better om 1 uur snachts :happy2: ) |
|
|
|
|