|
Winamp plugins
|
View this Thread in Original format
| staz |
nån som vet några sjyssta? gärna länkar till nedladdning :)
visualisations speciellt |
|
|
| Treo |
| milkdrop för winamp 2.* är min favvo, kan inte nån url tyvärr. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Kör Milkdrop 1.04b på Winamp 5
Grymt cool !!! |
|
|
| JayBee |
| jo jag tankade hem ett 20 tal vis plugins men jag tyckte ändå att milkdrop som kom med winamp5 var bäst i test |
|
|
| staz |
| hmm winamp5,, 3an var fett laggig och seg,, så jag kör på 2.9x istället, är 5an lika snabb som 2.x? |
|
|
| reveal |
| staz, vad tror du om att ändra rubriken till nåt i stil med "Winamp-pluginner"? (antar att du inte är sugen på den svenska termen "insticksmodul" :p) Så man kan rekommendera och efterfråga lite andra sorters pluginner också menar jag :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by staz
hmm winamp5,, 3an var fett laggig och seg,, så jag kör på 2.9x istället, är 5an lika snabb som 2.x? |
Nope, seegare :)
Nu sitter ju iofs jag på min serverburk, en klen Athlon 1400mhz bara så det är kanske lite missvisande... |
|
|
| Dioxys |
5:ans nya är enligt mig fett jävla coola! :)
milkdrop är rätt cool , men inte som de ovanstående.. det är ju bara en massa sträck i milkdrop :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
5an var snabb som fan i början för mig men nu efter ett par månader är den seg att starta upp men när den väl är uppe så flyter allt bra som fan :)
Love MMD3 skinnet !!! |
|
|
| Funfrock |
| Jag kör 5an i classic mode.. funkar toppen. Tyckte det nya utseendet tog för mycket plats. |
|
|
| reveal |
| Min favoritplugin är en som gör att man kan växla låt inne i ett set eller en lång mp3 med hjälp av en cue-fil. Den heter mp3cue och går att ladda hem här: http://guerillasoft.nstemp.com/mp3cue/ |
|
|
| GyLLe |
| quote: | | Min favoritplugin är en som gör att man kan växla låt inne i ett set eller en lång mp3 med hjälp av en cue-fil. Den heter mp3cue och går att ladda hem här: http://guerillasoft.nstemp.com/mp3cue/ |
samma här..
och en som heter stream ripper, så man kan rippa radio streams.. :) |
|
|
|
|