| warpedd_ |
תגיד מה אתה דביל????
באמת הייתי נחמד וכתבתי לך שלום והפנתי אותך לקרוא את הכללים של הפורום
לא קורה פה הרבה שמשהו חדש, פותח הודעות מעצבנות ועוד מקבלים אותו יפה
וזה רק נותן לכל מי שמתנפל על האנשים החדשים תירוץ
אקיצר אני מבקש ממך למחוק את ההודעה שפתחת
יש מקום לשאלות מסוג זה
**CLOSED** |
|
|