|
כנסווו ידיעה מאוד חשובה ומרעישה!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Origin |
| ווואייי אני ניחנק מרוב צחוק.. איזה אנשים קרועים אתם:D |
|
|
| Shahar |
קריסטל לייק או יעל יכולים לשבת לי על הזין מה אתה פותח טרד על זה מה זה ביו סעמק?
ההרכבים החובבנים האלה מעניינים פה בלחץ תשיערה של הביצה הימנית של מישהו טוב?
די עם הטרדים המעפנים האלה !!!!!
לא מעניין אותנו שהם מוציאים דיסק וכל מה שקשור אליהם על הזין שלנו
ואילן תוסיף תמילה יעל פלס לטרד דברים שאסור להגיד סעמק איך כל יוצאי פורום ביו נופלים לפה איךךךך
תראו לאן הגענו אפילו בהרשמה לפורום צריך לעשות סלקציה סעמק |
|
|
| Gil Shwarts |
מה שאתם בעצם לא מבינים זה שלא משנה מה תכתבו פה
הבן אדם שכתב את זה, פשוט עושה סיבוב פורומים ומפרסם את אותה המודעה בכל מקום אפשרי, הוא לא מסתכל בכלל על התגובות של האנשים...
ד"א
זה ששם את המודעות האלה הוא אחד מקריסטל לייק.. |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
מה שאתם בעצם לא מבינים זה שלא משנה מה תכתבו פה
הבן אדם שכתב את זה, פשוט עושה סיבוב פורומים ומפרסם את אותה המודעה בכל מקום אפשרי, הוא לא מסתכל בכלל על התגובות של האנשים...
ד"א
זה ששם את המודעות האלה הוא אחד מקריסטל לייק.. |
אם זה באמת הוא אז נקווה שהוא יחרוג ממנהגו ויקרא את התגובות של המעריצים
:p
ודרך אגב חיילי הנקמה...
השיר החדש שלהם
מ-ס-ר-י-ח איכככססס
:crazy: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
מה שאתם בעצם לא מבינים זה שלא משנה מה תכתבו פה
הבן אדם שכתב את זה, פשוט עושה סיבוב פורומים ומפרסם את אותה המודעה בכל מקום אפשרי, הוא לא מסתכל בכלל על התגובות של האנשים...
ד"א
זה ששם את המודעות האלה הוא אחד מקריסטל לייק.. |
זה מסביר את ההתנהגות האינפנטילית שלו...
חחח הבחור חי בסרט, עלק קריסטל לייק ואטניקס חברים טובים |
|
|
| skelz |
א. אני בשוק מהידיעה..!! איך לא שמעתי על כך לפני????
פשוט מדהים!!
ב. דיי בן אדם.. למה אתה חושב שזה מעניין אותנו?
המוזיקה שלכם דומה למסחור שכבר לא מעניין אף אחד חוץ מ..
(רועי פילנר וחברו למיטה עומרי סילבר)
קיצור איש.. אני יגיד לך ככה
תתחילו לעבוד בצורה שונה
תנסו ליצור דברים איכותיים
במקום לרוץ ולשחרר כל מיני שירים מסחריים שכולם שונאים עם הזמן
זה לא שאתם לא יכולים..
זה שאתם לא רוצים
תתחילו ליצור תחת הרכב חדש
וככה תזכו בהזדמנות חדשה
שיהיה בהצלחה |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by skelz
זה לא שאתם לא יכולים..
זה שאתם לא רוצים |
דודו...
רק שאלה אחת...
איזה יצירת אומנות של ההרכב המהולל קריסטל לייק נתנה לך את הרעיון המטורף שציטטתי למעלה.???
אני לא מאתר אפילו פוטנציאל....
פשוט הרכב קקי
ואני מתנצל מראש אם פגעתי באנשים שיש להם טחורים כאן כשאמרתי קקי |
|
|
| AnthemFreak |
| ממממ חדשות עסיסיות:) |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
פשוט הרכב קקי
ואני מתנצל מראש אם פגעתי באנשים שיש להם טחורים כאן כשאמרתי קקי |
אוף תמיד חייבים לרדת עליי בכל טרד:toothless |
|
|
| arik |
אולי פותח הטרד סתם צחק??
כן
לא
???
מממ מוזר מאד
ידעה מאד מאד חשובה
נולד לי כלב |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Eitan E
אוף תמיד חייבים לרדת עליי בכל טרד:toothless |
איכסססססססססססססססססססססססססססססססס!!! |
|
|
| Vortex_SA |
חברה, לא יפה... באמת... ממש לא יפה איך שאתם יורדים עליהם...
כי באמת... טחורים זה לא דבר נורא כל כך ואיתן אנחנו איתך תהיה חזק!!.... :) |
|
|
|
|