|
Raad het schatje van Amber (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| BaRTeZ |
zelfs ik, als 18-jarig onderdeurtje, kwam de asta binnen :)
Geen problemen gehad, idd met z'n 3-en, netjes de uitsmijter gedag gezegd, niet als een snotneus gedragen in de rij, en (al zeg ik t zelf ;)) gewoon netjes gekleed.
succes :) |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
LOL! Oh ja joh? :D | ok ok, ik lieg.... ik heb kleine boobs:stongue: :stongue: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by ambs
ok ok, ik lieg.... ik heb kleine boobs:stongue: :stongue: |
pics? :wtf: |
|
|
| ambs |
NET DIE pics post je :nervous: :nervous: bleh!
hier fotos
*lieverd niet boos worden hahahaha* |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ambs
NET DIE pics post je :nervous: :nervous: bleh!
hier fotos
*lieverd niet boos worden hahahaha* |
Ben niet boos, ik blijf altijd van je houden :p
Maar Ambs is dus vliefd :D
Een TA-huwelijk zit erin! ;) |
|
|
| ambs |
:stongue: :stongue: :stongue: Snuggle toch! :)
ja ambsie is een klein beetje vliefd hihihi!
ok, i lie, HEEL ERG :p |
|
|
| SnuggLe |
Kijk maar uit of ik maak het bekend jij beest!
:stongue: :stongue: |
|
|
| visje |
| bedankt iedereen we gaan het gewoon proberen :D |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kijk maar uit of ik maak het bekend jij beest!
:stongue: :stongue: |
bwhahahaha! mijn lovemonster!!!
oeiiiiiiiiiiiiiiiiii!! hartje *klop klop klop*
en visje! goedzo!! gewoon gaaaan met die banaan! hahahaha ik ben een beetje blij vandaag :p |
|
|
| TimeportE |
jowww. asta en alle andere clubs in nederland werken vrijwel hetzelfde, de uitsmijters hebben voor het eerst in hun leven beetje macht en daar maken ze optimaal gebruik van,
zoals al eerder werd gezegt
| quote: | | Ik sluit me hierbij aan, goed gekleed gaan, vriendelijk groeten als de uitsmijter goede avond zegt, handjes uit de zakken, jasje open en niet met een te grote groep aankomen lopen. Dan moet het niet teveel problemen opleveren. |
en meneer en mevrouw die gesprekken mogen over de pm he (ook al zijn fotos altijd leuk):tongue2 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ambs
bwhahahaha! mijn lovemonster!!!
|
Monster? Heb je je eigen avatar wel eens gezien? :p
En Timeport, rustig maar hoor, ik ben niet diegene waar zij een crush op heeft en pm-sex hebben we dan ook niet :D
Daarvoor moet je bij . . . . . . zijn! ;) |
|
|
|
|