return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Raad het schatje van Amber (pg. 2)
View this Thread in Original format
BaRTeZ
zelfs ik, als 18-jarig onderdeurtje, kwam de asta binnen :)

Geen problemen gehad, idd met z'n 3-en, netjes de uitsmijter gedag gezegd, niet als een snotneus gedragen in de rij, en (al zeg ik t zelf ;)) gewoon netjes gekleed.

succes :)
ambs
quote:
Originally posted by SnuggLe
LOL! Oh ja joh? :D
ok ok, ik lieg.... ik heb kleine boobs:stongue: :stongue:
jp
quote:
Originally posted by ambs
ok ok, ik lieg.... ik heb kleine boobs:stongue: :stongue:


pics? :wtf:
SnuggLe
quote:
Originally posted by FunkySimon
(ben 18).


Ik ga me serieus oud voelen hier op TA... :S :S
Verstand komt met de jaren! Luister Techno/Progressive! :p

Ambs:
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...ARTYID/%2A.html
ambs
NET DIE pics post je :nervous: :nervous: bleh!
hier fotos


*lieverd niet boos worden hahahaha*
SnuggLe
quote:
Originally posted by ambs
NET DIE pics post je :nervous: :nervous: bleh!
hier fotos


*lieverd niet boos worden hahahaha*


Ben niet boos, ik blijf altijd van je houden :p

Maar Ambs is dus vliefd :D
Een TA-huwelijk zit erin! ;)
ambs
:stongue: :stongue: :stongue: Snuggle toch! :)

ja ambsie is een klein beetje vliefd hihihi!

ok, i lie, HEEL ERG :p
SnuggLe
Kijk maar uit of ik maak het bekend jij beest!

:stongue: :stongue:
visje
bedankt iedereen we gaan het gewoon proberen :D
ambs
quote:
Originally posted by SnuggLe
Kijk maar uit of ik maak het bekend jij beest!

:stongue: :stongue:

bwhahahaha! mijn lovemonster!!!


oeiiiiiiiiiiiiiiiiii!! hartje *klop klop klop*

en visje! goedzo!! gewoon gaaaan met die banaan! hahahaha ik ben een beetje blij vandaag :p

TimeportE
jowww. asta en alle andere clubs in nederland werken vrijwel hetzelfde, de uitsmijters hebben voor het eerst in hun leven beetje macht en daar maken ze optimaal gebruik van,
zoals al eerder werd gezegt

quote:
Ik sluit me hierbij aan, goed gekleed gaan, vriendelijk groeten als de uitsmijter goede avond zegt, handjes uit de zakken, jasje open en niet met een te grote groep aankomen lopen. Dan moet het niet teveel problemen opleveren.


en meneer en mevrouw die gesprekken mogen over de pm he (ook al zijn fotos altijd leuk):tongue2
SnuggLe
quote:
Originally posted by ambs
bwhahahaha! mijn lovemonster!!!



Monster? Heb je je eigen avatar wel eens gezien? :p

En Timeport, rustig maar hoor, ik ben niet diegene waar zij een crush op heeft en pm-sex hebben we dan ook niet :D
Daarvoor moet je bij . . . . . . zijn! ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement