|
מוד חדש????
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
הרגע שמתי לב שחן מוד...
מה הולך פה?
זה באמת נכון?
סוףסוף פתרו תבעיה????
מזזזזזזללללללללל טובבבבבבבב חןןןןןןןןןןןןןןן !!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Segev |
המשיח של הפורום הוכתר!!!
מזל טוב חן :D |
|
|
| warpedd_ |
מזל טוב לחן
ההומו המוצהר הראשון של הפורום
חן אריק בעקבותיך
:D :D :D :D :D :D |
|
|
| TTman |
חן חן, חן
מזל טוב צ'וק
:D |
|
|
| Flotser |
באמת מזל טוב!!
חן באמת מתאים מאוד לדעתי
:p :wtf: :wtf:
ורק למי שיש ספק, גם אני מוד פה, רק שזה מוסתר,
אז לא להתעסק איתי
!!!!
:whip: :whip: ;) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אהה סוף סוף...
שמישהו כבר ישים סוף לשכונה פה בחודשים האחרונים. |
|
|
| eXeTik |
חן = נח
נ נח נחמ נחמן מאמון! :D |
|
|
| Scorchio |
הבחירה הכי לא מתאימה
הבנאדם הולך להיות חצי שנה בקד"צ עכשיו הוא לא יראה בית |
|
|
| Black-Dragon |
וואלה מזל טוב חןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
ולמה בחירה רעה?
ואם הוא יעזוב...אני תמיד פה :)
חחח |
|
|
|
|