| AnthemFreak |
טוב לכל מי שמעניין אותו..
זה היה אתמול
אז אני יסקר תערב ממש בקצרה
באתי לגיל
נסענו למועדון
טוב צ'מעו המועדון שיאא היפה דווקא.. הגברה טובה תאורה אחלה ואוירה חביבה
מתחם שני אלוהים ישמור (במובן הרע)!! זה איפה שאני הייתי אמור לתקלט
אז קיצור היו עם זה בעיות
בסוף סגרו תמתחם השני
אז בסוף תקלטתי במתחם ה1
אז בהתחלה תקלט איזה אחד חטוקה אפס כזה.. קלאבה טראנס.. אבל מהה מגעיל
וזה לא בגלל שאני לא אוהב קלאב טראנס.. אלא שהוא ניגן מסחרי קקה כזה
טוב חפיף
אחריו עליו גיל שוורץ בכבודו ובעצמו!!!!
נתן סט ניו יורק!! היה טוב מאוד!!!!!! חושלוקי איך אומרים..
סבבה אחרי זה אני הייתי אמור לעלות
אבל בסוף עלה איזה אחד אחר
למה אמרו אולי פותחים תאולם ההוא שוב.. ובסוף לא!! אז עליתי אחריו סוף סוף אחרי כל השיגועים
היה סבבה!!!!
אחרי זה אני וחבר שתינו קצת לתפוס ראש
והלכנו לרקוד לצלילי פסיידרופ
די ג'יי פסדר... הוא לא די ג'יי כמו שהוא יוצר זה מה שבטוח
אבל אני לא מתלונן
וזהו.. יצאנו שעה ככה לפני סוף המסיבה והלכתי לתחנת אוטובוס
וזהו בערך
תודה לגיל על האירוח
חחח מקווה שזה מעניין מישו בכלל:D
פיס |
|
|