return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
Arise te Breda. Misja Helsloot, Perry O'neil www.arise-events.nl *27 maart 2004*
View this Thread in Original format
ArisE2
In het Bredase poppodium de Mezz in Nederland zal er een progressive/trance feest plaatsvinden met de volgende line-up..

Zaal:
Misja Helsloot
Dazzle
Perry O'neil (Locust)
Marc-s
VJ Eye Supply

Cafe:
Noah aka Partyhardy TA
Teagle aka Tijs08 TA
David TA

Tijd dus voor een TA-buscombie vanuit onze zuiderburen!!!!

Zaterdag 27 maart 2004 in de Mezz Breda.
Aanvang 2100 uur
Wildfir3
perry o'neill is da ni die lelijkaard met zijn tamme muziek? ^^

*flame*
ArisE2
[QUOTE]Originally posted by Wildfir3
perry o'neill is da ni die lelijkaard met zijn tamme muziek? ^^

Wat heeft uiterlijk te maken met muziek. Vind het niet erg om kritiek te horen maar dit is wel van erg laag niveau! ;)
Wildfir3
Haha, i know i know, tis maar omdat ei der iets van gezegd had... kzou niet eens weten hoe die slungel deruit ziet ^^
pooley
Tss steven toch, ge daalt, ma ferm ze !!

En nee das ni zo van die tamme muziek
Wildfir3
dan zal ik hem met iemand armin... euh, iemand anders verwarren ^^
ArisE2
De site is nu online!!!

check it out!! www.arise-events.nl
djcresto
spam :p
bestaat hier gn thread voor? upcoming party's be +nl :toothless
eieregooie
Ik heb me kaartje natuurlijk al lang in de pocket :)
emma
quote:
Originally posted by Wildfir3
Haha, i know i know, tis maar omdat ei der iets van gezegd had... kzou niet eens weten hoe die slungel deruit ziet ^^

als ge niet weet wie hij is dan moet ge ook geen commentaar leveren he! echt belachelijk !

perry is een supergoeie dj, dus moest ik van u zijn zou ik beter ff zwijgen (tenzij ik weet waarover het gaat!)

voor de rest => dees feestje ziet er trouwens super uit! dus als je kan moet je gaan ! (ik kan helaas niet :( )

Wildfir3
't valt me de laatste tijd van verschillende mensen op dit forum op dat ze nu is echt NIKS kunnen relativeren en NOOIT is snappen dat er nog mensen zijn die af en toe eens uit hun nek lullen en gewoonweg zeveren om te zeveren.

Anyway, als het dan echt zo'n saaie boel moet zijn, laat dan al maar zenne, sjeez... ik ben nog steeds fan van een beetje fun op een forum. Moet het dan echt enkel serieus (en saai?) zijn en constant over de nieuwe geweeeeeeeeldige laatste nieuwe hypes gaan?

Nuja, da ligt al een hele tijd op mijn maag, maar nu moest het er wel effe uit. Ik post sowieso al niet meer veel, maar dit zal mijn postcount nog maar eens "dramatisch" de diepte in sturen. Niet dat het iemand zal kunnen schelen, ik kan toch niet meepraten over markus schulz en perry o'neill :rolleyes:

En dan gaan we nu verder ontopic
pooley
steven , weet ge wa, kzal u men markus cd is lenen :)))
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement