|
Ravefester tillåts igen i Jönköping
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
YEAH !!!
Har följt diskussionen lite på TC... härligt att dom lyckades backa och lyssna på vad folk har att säga ! :gsmile: |
|
|
| dbl |
| quote: | | Efter festen i Jönköping i höstas där närmare 30 av de över 700 besökarna visade sig vara narkotikapåverkade, |
va det inte så att runt 30 pers blev tagna.. men alla va la inte drogpåverkade eller???? |
|
|
| reveal |
Du är skön du steve, det är exakt samma länk som angavs i det inledande inlägget :stongue: |
|
|
| Hypno |
| 27 av de tagna var drogpåverkade. Ser fram emot fester som Midway II, Trinity III och Karma III |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Hypno
27 av de tagna var drogpåverkade. Ser fram emot fester som Midway II, Trinity III och Karma III | Själv ser jag fram emot Midway 2004... ahh de e bara jag som e störd på numreringar... :p |
|
|
| Hypno |
| Wheheh, du är inte den ende... |
|
|
| jeremy1984 |
WoOhoOo! :D:crazy::D
Konstigt att det inte stått nåt om det i Jönköpingsposten än.. :rolleyes: |
|
|
|
|