return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Ravefester tillåts igen i Jönköping
View this Thread in Original format
toka
Tjoo!

Läs nyheten här:

http://www.sr.se/cgi-bin/jonkoping/...?artikel=385249

//toomas / toka
SteveTranz4ever
YEAH !!!
Har följt diskussionen lite på TC... härligt att dom lyckades backa och lyssna på vad folk har att säga ! :gsmile:
dbl
quote:
Efter festen i Jönköping i höstas där närmare 30 av de över 700 besökarna visade sig vara narkotikapåverkade,


va det inte så att runt 30 pers blev tagna.. men alla va la inte drogpåverkade eller????
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nu finns det även på Sveriges Radios sida

http://www.sr.se/cgi-bin/jonkoping/...?artikel=385249


Du är skön du steve, det är exakt samma länk som angavs i det inledande inlägget :stongue:
Hypno
27 av de tagna var drogpåverkade. Ser fram emot fester som Midway II, Trinity III och Karma III
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Hypno
27 av de tagna var drogpåverkade. Ser fram emot fester som Midway II, Trinity III och Karma III
Själv ser jag fram emot Midway 2004... ahh de e bara jag som e störd på numreringar... :p
Hypno
Wheheh, du är inte den ende...
jeremy1984
WoOhoOo! :D:crazy::D

Konstigt att det inte stått nåt om det i Jönköpingsposten än.. :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement