|
"Take a blow, take a puff,.can't get enough" ?? Pete Tong live @ DV 2001
|
View this Thread in Original format
| blighty |
Hallo,
Weet iemand hoe deze plaat, heet die Pete Tong draaide in zijn set op DV 2001. Het zijn dus vrouwelijke vocalen. De hele zaal flipte bijna door,..zeer mooi!!!
Greetz,
Blighty |
|
|
| raoel |
Ik wil deze ff in leven houden.
Ik heb al van iemand meer gehoord dat ie heel gaaf zou moeten zijn.
He blighty, post um anders ff in de Unknown Tracks section.
Of heb je da al gedaan. |
|
|
| blighty |
Hoi,
Sterker nog, ik heb de titel voor je:
Mutiny - The Virus (King Unique Snakecharmer mix)
Strakke plaat!!!
Greetings,
Blighty |
|
|
| raoel |
| En is die ook al ergens te vinden ???? |
|
|
| magrec |
WOW wat snel 200 kbs heb ik nog nooit eerder gehaald :D
thnx!! |
|
|
| magrec |
| en dit is ook zeker een lekker nummer helaas heb ik pete tong niet gezien in de kremlin tent.......... |
|
|
| blighty |
Hoi,
Lekker plaatje heh?
Ik heb de Live Set van PT gedowned en daarna de plaat opgezocht,..helaas heb ik ook zijn hele set niet kunnen bijwonen:( Deze was echt machtig. Haha, en ja; lekker servertje heh?
Greetz;
Blighty |
|
|
| xxl |
hoe heb je dit nr gevonden?
(staat nl. nix in de omschrijving van het nr.?
ben benieuwd... )
vette dank voor dit nr., draai hem nu op mijn cdj-100!! |
|
|
| blighty |
HOi,
Ik heb de vocals even voorgelegd in de TA-chatroom,..daar kreeg ik een titel. Deze heb ik op AG ingevoerd. Wel een paar versies gedownload en de beste bewaard,.:D
Greetz,
Blighty |
|
|
| raoel |
Ik had van sommige gehoord dat het een gaaf nummer was.
Maar ik persoonlijk vindt dit toch wel redelijk saai:rolleyes:
Totaal niet mijn soort muziek. Geef mij maar het wat hardere stampwerk. |
|
|
|
|