return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
"Take a blow, take a puff,.can't get enough" ?? Pete Tong live @ DV 2001
View this Thread in Original format
blighty
Hallo,

Weet iemand hoe deze plaat, heet die Pete Tong draaide in zijn set op DV 2001. Het zijn dus vrouwelijke vocalen. De hele zaal flipte bijna door,..zeer mooi!!!

Greetz,
Blighty
raoel
Ik wil deze ff in leven houden.

Ik heb al van iemand meer gehoord dat ie heel gaaf zou moeten zijn.
He blighty, post um anders ff in de Unknown Tracks section.

Of heb je da al gedaan.
blighty
Hoi,

Sterker nog, ik heb de titel voor je:

Mutiny - The Virus (King Unique Snakecharmer mix)

Strakke plaat!!!

Greetings,
Blighty
raoel
En is die ook al ergens te vinden ????
blighty
Hoi,

Hierbij een link:

http://www.rktracing.nl/mutiny.zip

Greetz;
Blighty
magrec
WOW wat snel 200 kbs heb ik nog nooit eerder gehaald :D

thnx!!
magrec
en dit is ook zeker een lekker nummer helaas heb ik pete tong niet gezien in de kremlin tent..........
blighty
Hoi,

Lekker plaatje heh?

Ik heb de Live Set van PT gedowned en daarna de plaat opgezocht,..helaas heb ik ook zijn hele set niet kunnen bijwonen:( Deze was echt machtig. Haha, en ja; lekker servertje heh?

Greetz;
Blighty
xxl
hoe heb je dit nr gevonden?
(staat nl. nix in de omschrijving van het nr.?
ben benieuwd... )
vette dank voor dit nr., draai hem nu op mijn cdj-100!!
blighty
HOi,

Ik heb de vocals even voorgelegd in de TA-chatroom,..daar kreeg ik een titel. Deze heb ik op AG ingevoerd. Wel een paar versies gedownload en de beste bewaard,.:D

Greetz,
Blighty

raoel
Ik had van sommige gehoord dat het een gaaf nummer was.

Maar ik persoonlijk vindt dit toch wel redelijk saai:rolleyes:

Totaal niet mijn soort muziek. Geef mij maar het wat hardere stampwerk.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement