return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
DL marco v - GODD (alpha mix) in here (pg. 2)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
DeMoN 1e waarschuwing lol.... (geintje)

Ja daar had ik em ook van blik :) Nu wilk graag de volledige release met nu bedoel ik 10 minuten geleden.. :)
DJ_Massive
he wat is dit voor plaat (jaja Marcov-godd ik weet het)

maar is dit un offisial release of is ut een Alpha remix van dj alpha op dit forum huh?

is dit een domme vraag? vast wel anders zou ik um nie stellen:whip: :eek:
Blik
quote:
Originally posted by DJ_Massive
he wat is dit voor plaat (jaja Marcov-godd ik weet het)

maar is dit un offisial release of is ut een Alpha remix van dj alpha op dit forum huh?

is dit een domme vraag? vast wel anders zou ik um nie stellen:whip: :eek:


nee, niet official release, en het is zeker niet van de DJ Alpha van dit forum, anders zou de DJ Alpha remix van Flight 643 ook van hem zijn, en dat is ie toch echt niet
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Blik


anders zou de DJ Alpha remix van Flight 643 ook van hem zijn, en dat is ie toch echt niet



WRONG!!!!!!
arno
hebben we wel een dj alpha op dit forum, dat was toch dj alphi? daar heb ik iig een remix van van system f out of the bleu.
Optimus Trance
damn, klinkt wel lekker:D:D:D
TranceFool
Inderdaad zwaar vette track, meesterlijke vocals. Dit is volgens mij de eerste track van Marco V waar vocals inzitten, of heb ik dit mis???? Ik kan iig nergens op komen :)
Punt
Bedankt voor Marco V, echt een lekker nummer. :D :D :D
rellivisit
GEWELDIG!!! :D :D
Dj Alpha
Hmmm, lekkere wazigheid over mn naam zo te lezen...

Deze remix is niet van mij, anders was het wel Dj Alpha remix (zoals die flight remix die ik dus WEL heb gemaakt)
En ja ik zit hier op het forum :)

MetzZ_!!
Wat een geweldig nummer!! Is er al een versie die niet 10000000000000000000000000000000000000000000000000000 X overslaat?:p
TimeportE
De geruchten gaan op music discussion dat de Godd samen met Simulated word uitgebracht.. Wat eigenlijk ook het logisched zou zijn neem ik aan...
Trouwens vet nummertje.. Lekkere vocals. Alleen zou ik de andere "nieuwe" Simulated ook graag willen horen alleen ik kan em nergens vinden..

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement