|
ASOT 25-03-2004
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
Ik dacht er zijn hier miischien wel wat luitjes die dit leuk vinden :D
- Next week (Thursday evening, 25th March) you will be able to see Armin perform his A State Of Trance radio show live in one of the Beijenkorf's shop windows in Amsterdam (Dam square). Be there!
ElSandro! |
|
|
| Freezel |
| Jammer dat ik daar niet naar toe kan, ik ga al naar Engeland voor Absolute Armin (9 uurs set) een dag later :D :p |
|
|
| Asperge |
Had hij er geen in Rotterdam uit kunnen kiezen:whip:
:p
Nu ff serieus, vind het wel leuk idee maar ik krijg het idee dat het een beetje TE wordt. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Asperge
Nu ff serieus, vind het wel leuk idee maar ik krijg het idee dat het een beetje TE wordt. |
Helemaal mee eens..... |
|
|
| MaGiK54 |
| Sluit me aan bij Asperge en Snuggle, dit is "te". |
|
|
| basvh |
| ARMIN, kassa 3 alsjeblieft!! |
|
|
| Ferry 0 |
| het is geen zomer ofzo :/ jeez zout op met die overgehypte neger |
|
|
| Bailey |
| Vind dit ook wat te ver gaan. Bloomingdale was nog wel leuk, maar een optreden tussen de laatste damesmode en het beddengoed? :conf: :conf: :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ferry 0
het is geen zomer ofzo :/ jeez zout op met die overgehypte neger |
Armin een neger? Zoooooooooooooooo heeeeeeeeeeee!
Dan moet ik toch even de poep uit mijn ogen vegen! :) |
|
|
| franzelare |
ik moet de dag erna al missen :(
dus ik denk wel dat ik ff ga kijken, ff de trein in hoppen, dan ben je er zo :) |
|
|
| Partyhardy! |
| Ik vind dit echt een tof initiatief! :cool: Doet me denken aan de DVD van Jeff Mills die zijn magistrale kunsten in een winkel-etalage vertoond! :crazy: super! :) |
|
|
| Duke2003 |
| in een winkeletalage nog wel... hoe kom je d'r op! en dan ook nog bij e bijenkorf dat zijn krappe etalages... dan voel je net n vis in n vissenkom waarschijnlijk |
|
|
|
|