return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: [1] 2 
Kotitrancea
View this Thread in Original format
BetaFactory
Voisitteko suositella hyviä amatöörituottajia/kotituottajia trance-alalla (musiikki vapaasti ja ilmaiseksi saatavissa internetissä jne.)? Olen myös ymmärtänyt että on olemassa "TA-tuottajia"...(?) Olen myös yrittänyt etsiä musiikkia tuolta mikseri.net-puolelta.
Mr.Mystery
Ahaa, spammimahdollisuus ;)

http://www.mikseri.net/organik
GrimReaper
Joo, OrgaNik:in matskua tulee kuunneltua paljonkin. ;)

Mutta myös Echano (TA MaRt), Al Azar (Mr. Mystery & MaRt), Michael Feihstel (TA michif72), Haak, extalin, Alphablue (TA rb2k1), Bren-F ja Endre ja monet muut kuuluvat TA-tuottajiin joita tulee seurattua paljonkin. Osa heistä on jo saanut sopimuksiakin levy-yhtiöihin.

Näitä TA-produktioita ja -remiksejä löytyy TÄÄLTÄ.
digitalbeat666
minä ite :D
Dueno
http://www.mikseri.net/revision
http://www.mikseri.net/fbeat
http://www.mikseri.net/buhis
http://www.mikseri.net/astar
BetaFactory
Kiitos kaikista neuvoista!
BetaFactory
Frostbitellä oli pari todella hyvää biisiä. Kuuntelin myös OrgaNikia, ja äänilaatu oli noissakin biiseissä kohdallaan. Vaikuttaa hirveän ammattimaiselta tuo Reason-ohjelma kaikkinen sisäisine softsyntikoineen. Löytyykö siitä myös CS1x-softsyntikka? ;)

EDIT: Löysin vihdoinkin yhden Endren biiseistä: I Kill For You. Hän on kyllä TODELLA taitava musan teossa. :eyes:
BetaFactory
Lisää Reasonista. :)

Kävin Propellerheadsin omalla saitilla, ja huomasin että CD-version mukana tulee 1G sampleja ja muuta kräsää. Te, jotka omistatte Reasonin, voitte varmasti kertoa minulle: onko niin, että myös sillä (ilmeisesti olemassa olevalla) online-versiolla (siis ei CD-versio) on kaikki samplerit, softsyntikat ja modulaattorit? Sound Font=??

Tietääko joku myymälän, joka myy Reasonia Suomessa (postiennakolla olisi paras vaihtoehto), ja mikä lienee hinta Suomessa? Vai onko ainoastaan saatavissa Propellerheadsin välityksellä?
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by BetaFactory
Lisää Reasonista. :)

Kävin Propellerheadsin omalla saitilla, ja huomasin että CD-version mukana tulee 1G sampleja ja muuta kräsää. Te, jotka omistatte Reasonin, voitte varmasti kertoa minulle: onko niin, että myös sillä (ilmeisesti olemassa olevalla) online-versiolla (siis ei CD-versio) on kaikki samplerit, softsyntikat ja modulaattorit? Sound Font=??

Mikä ihmeen online-versio? :conf:
GrimReaper
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Mikä ihmeen online-versio? :conf:

Tarkoittanee varmaan ladattavaa demo-versiota koska eihän täyttä versiota saa kuin CD:llä tai *köhköh* waretettuna. :rolleyes:

BetaFactory
Luulin että oli mahdollista maksaa luottokortilla Propellerheads-sivuston kautta ja siitä saada sellainen onlineversio, kun nyt Propellerheadsin omat herrat kirjoittavat näin omilla sivuillaan:

"The full version of Reason comes with a 1 G+ sound bank. For the downloadable version we have compiled a smaller demo sound bank. "

Tuo viimeinen lause on se seikka, minkä takia minä ainakin ymmärsin että on olemassa myäs online-ostoversio.

Miten nyt sitten loppunjen lopuksi on tämä tilanne??
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by BetaFactory
Luulin että oli mahdollista maksaa luottokortilla Propellerheads-sivuston kautta ja siitä saada sellainen onlineversio, kun nyt Propellerheadsin omat herrat kirjoittavat näin omilla sivuillaan:

"The full version of Reason comes with a 1 G+ sound bank. For the downloadable version we have compiled a smaller demo sound bank. "

Tuo viimeinen lause on se seikka, minkä takia minä ainakin ymmärsin että on olemassa myäs online-ostoversio.

Miten nyt sitten loppunjen lopuksi on tämä tilanne??

Niin, kyllähän tuon "demo"-sanan pitäisi jo vihjettä antaa...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement