|
Kotitrancea
|
View this Thread in Original format
| BetaFactory |
| Voisitteko suositella hyviä amatöörituottajia/kotituottajia trance-alalla (musiikki vapaasti ja ilmaiseksi saatavissa internetissä jne.)? Olen myös ymmärtänyt että on olemassa "TA-tuottajia"...(?) Olen myös yrittänyt etsiä musiikkia tuolta mikseri.net-puolelta. |
|
|
| GrimReaper |
Joo, OrgaNik:in matskua tulee kuunneltua paljonkin. ;)
Mutta myös Echano (TA MaRt), Al Azar (Mr. Mystery & MaRt), Michael Feihstel (TA michif72), Haak, extalin, Alphablue (TA rb2k1), Bren-F ja Endre ja monet muut kuuluvat TA-tuottajiin joita tulee seurattua paljonkin. Osa heistä on jo saanut sopimuksiakin levy-yhtiöihin.
Näitä TA-produktioita ja -remiksejä löytyy TÄÄLTÄ. |
|
|
| digitalbeat666 |
| minä ite :D |
|
|
| BetaFactory |
| Kiitos kaikista neuvoista! |
|
|
| BetaFactory |
Frostbitellä oli pari todella hyvää biisiä. Kuuntelin myös OrgaNikia, ja äänilaatu oli noissakin biiseissä kohdallaan. Vaikuttaa hirveän ammattimaiselta tuo Reason-ohjelma kaikkinen sisäisine softsyntikoineen. Löytyykö siitä myös CS1x-softsyntikka? ;)
EDIT: Löysin vihdoinkin yhden Endren biiseistä: I Kill For You. Hän on kyllä TODELLA taitava musan teossa. :eyes: |
|
|
| BetaFactory |
Lisää Reasonista. :)
Kävin Propellerheadsin omalla saitilla, ja huomasin että CD-version mukana tulee 1G sampleja ja muuta kräsää. Te, jotka omistatte Reasonin, voitte varmasti kertoa minulle: onko niin, että myös sillä (ilmeisesti olemassa olevalla) online-versiolla (siis ei CD-versio) on kaikki samplerit, softsyntikat ja modulaattorit? Sound Font=??
Tietääko joku myymälän, joka myy Reasonia Suomessa (postiennakolla olisi paras vaihtoehto), ja mikä lienee hinta Suomessa? Vai onko ainoastaan saatavissa Propellerheadsin välityksellä? |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Lisää Reasonista. :)
Kävin Propellerheadsin omalla saitilla, ja huomasin että CD-version mukana tulee 1G sampleja ja muuta kräsää. Te, jotka omistatte Reasonin, voitte varmasti kertoa minulle: onko niin, että myös sillä (ilmeisesti olemassa olevalla) online-versiolla (siis ei CD-versio) on kaikki samplerit, softsyntikat ja modulaattorit? Sound Font=??
|
Mikä ihmeen online-versio? :conf: |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Mikä ihmeen online-versio? :conf: |
Tarkoittanee varmaan ladattavaa demo-versiota koska eihän täyttä versiota saa kuin CD:llä tai *köhköh* waretettuna. :rolleyes: |
|
|
| BetaFactory |
Luulin että oli mahdollista maksaa luottokortilla Propellerheads-sivuston kautta ja siitä saada sellainen onlineversio, kun nyt Propellerheadsin omat herrat kirjoittavat näin omilla sivuillaan:
"The full version of Reason comes with a 1 G+ sound bank. For the downloadable version we have compiled a smaller demo sound bank. "
Tuo viimeinen lause on se seikka, minkä takia minä ainakin ymmärsin että on olemassa myäs online-ostoversio.
Miten nyt sitten loppunjen lopuksi on tämä tilanne?? |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Luulin että oli mahdollista maksaa luottokortilla Propellerheads-sivuston kautta ja siitä saada sellainen onlineversio, kun nyt Propellerheadsin omat herrat kirjoittavat näin omilla sivuillaan:
"The full version of Reason comes with a 1 G+ sound bank. For the downloadable version we have compiled a smaller demo sound bank. "
Tuo viimeinen lause on se seikka, minkä takia minä ainakin ymmärsin että on olemassa myäs online-ostoversio.
Miten nyt sitten loppunjen lopuksi on tämä tilanne?? |
Niin, kyllähän tuon "demo"-sanan pitäisi jo vihjettä antaa... |
|
|
|
|