| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
מה עבר על הפורום הזה?!@?#
חן מוד?!? מתלהבים מ1000 פוסטים?!?!@
:eyes: :eyes: :eyes: |
מותק
זה הרי ברור שכל 1000 פוסטים מקבלים טרד מתנה...
זה עוד משחר הימים
וסמוק משין - דבר איתי באאוטלוק או משהו
או באיי סי קיו
76128663 ..מחר אני בבסיס
אז דבר היום |
|
|