return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
Maniac On The Loose (remaster) biisi
View this Thread in Original format
digitalbeat666
Tässäpä uudelleenväännetty versio. (remaster pitäs olla paremminki remake) :)


HiFi
http://www.funender.com:80/music/pl...&mode=song_hifi

LoFi
http://www.funender.com:80/music/pl...&mode=song_lofi
BetaFactory
Hienoa että yhä käytetään gating:ia trancebiiseissä :)

Biisi pärjäisi varmasti klubeissakin, ääni on ihan hyvä. Mitä minä kuitenkin kaipaan, on dominoivampaa leadia, vaikka oletan että tarkoituksesi on ollut, ettei sellaista edes pitäisi olla olemassa tuossa biisissä. Tuo on makuasia, mutta sanoisin että biisi muuttuisi vielä mielenkiintoisemmaksi jos olisi jonkulainen lead-melodia mukana jossain vaiheessa. Myös rankempi melodia kelpaisi, nyt kun on kyse hard trancesta. ;)
digitalbeat666
köh, laitoin tuon dance genreen kun en muuta keksiny. Totta tosiaan rankempi lead tai jotain niin tämä olis hard trancea. ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement