return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Above & Beyond @ Dome TLV - 20.3.2004 - דיווח ! !
View this Thread in Original format
markfeldman
אז ככה:

הפעם החלטתי שאני יוצא קצת מהשיגרה ומכניס חברים חדשים לחיי.
אחרי שחבר שלי הבריז לי, יצרתי קשר בפורום עם אילן (הלא הוא: KOSMIK-GB).
והבחור חזר אלי עם תשובה חיובית.. הרמתי כמה טלפונים ליחצנים והכנסתי אותנו לרשימה.

הגענו לקראת 1 בלילה והיה לחץ נוראי ! הזין הוא שהפעם משום מה נקסט החליטו שאין מכירה מוקדמת (מה שהיה חוסך לנו הרבהההה כאב ראש)

אילן הצעיר עשה לנו קצת בעיות להיכנס אבל בעזרת כח השיכנוע שלי והקסמים של הצלחתי לשכנע את ערן (מפקד היחצנים !) להכניס אותנו.
עוד בדיקה זריזה עם הרשימות ויש לי 2 הנחות בנות 20 ש"ח כ"א.

סה"כ מחיר בקופה 200 ש"ח לשנינו.

OK נכנסים !

הלפרין כרגיל על העמדה עם קטעים משעממים משהו עד החצי שעה האחרונה...
או אז הלפרין החליט לשים את הקטע האדיר: Teckno V - Disco Mofo
הקהל פשוט התפוצץץץץץץץץ
אחרי זה הוא נתן עוד את שני הקטעים האחרונים של Katana
- One Solid Wave/Tribal Shock
מה שהכניס את הקהל לאקסטזה לא נורמלית והכין קרקע פורייה לכניסת:

JONO GRANT !!

אז ככה ג'ונו הגיע עם חברה שלו (הבריטיות האלה שוות אשששש)) בחור מהלייבל (אנג'ונה ביטס) וגיא פדרמן (שדר רדיו חיפה)

נעבור לטראקליסט:

1. Sander Van Doorn - Loaded

לשאר אני לא אתן מיספור מכיוון שמפה כבר איבדתי את חוש ההתמצאות.
ג'ונו ניגן מעתה ואילך קטעים טרייייים וחמיםםםםם מהליילבל שלו.

אחרי 45 דקות לערך הוא ניגן את :

ABOVE AND BEYOND - NO ONE ON EARTH - GABRIEL AND DRESDEN MIX

וחברים אני אומר לכם זה הולך להתמודד על "קטע השנה" של 2004 !!

עוד קטעים ששמעתי:

SUPER8 - ALBA
MIRO - BY YOUR SIDE - RONSKI SPEED REMIX
RUSCH AND MURRAY - EPIC - ABOVE AND BEYOND REMIX
4 STRINGS - BACK TO BASICS
NITROMETHANE - TIME TO DIE - COSMICMAN REMIX
SASHA VS AIRTRAFFIC VS ATB - BOOTLEG
HAVANNA - HAVANNA
DIRT DEVILS -MUSIC IS LIFE - JONO GRANT VS P.O.S. REMIX
SMITH AND PLEDGER - FOREVER - ORIGINAL MIX
MATT DAREY - NOCTURNAL DELIGHT - SANDLER REMIX
DARREN TATE VS JONO GRANT - LET THE LIGHT SHINE IN
DARREN TATE - NOCTURNAL CREATURES

ו:
MIKE KOGLIN VS JONO GRANT - CIRCUITS ! ! ! ! ! ! ! !

הקטע הזה בעצם הביא אותי למסיבה !!!!! (כשאמרתי את זה לג'ונו הוא חייך ואמר "נו טוב... לפחות זה...")

וכמובן לבקשת הקהל:

OCEANLAB - SATELLITE - ORIGINAL MIX ! ! !
הקהל השתגע אשכרה כשהוא ניגן את זה !

אחרי זה הלפרין חזר לעמדה וניגן להפתעתי קצת פרוגרסיב טראנס (הייתכן??)

OK נעבור לריכלולים...

אז ככה דיברתי עם גיא פדרמן מאחורי הקלעים והבנתי ממנו שהוא בקשר הדוק עם החבר'ה מבריטניה וטס לשם כל שבוע ע"מ להתעדכן ולהיות שותף פעיל בלייבל. כפועל יוצא מכך הוא מקבל את הקטעים הכי חדשים בשוק (דברים שארמין אפילו לא מקבל) ומנגן אותם כל יום שישי ברדיו חיפה בין 19:00-22:00

תתעדכנו על הסקאלה...

בנוסף דיברתי עם בחור מהלייבל שלהם ושאלית אותו כמה ששאלות מעניינות.

אז ככה:

1. הם כולה הגיעו ליום אחד מכיוון שהם יודעם שבישראל לא כ"כ ואהבים את מוסיקת הטראנס (האירופאי) ולכן אין להם טעם לעשות סיבוב הופעות בישראל. בנוסף הוא ציין כי בכל העולם ישנה דעיכה מסויימת ואפילו בבריטניה העסק די חלש

2. שאלתי אותו אם יש מצב שדי ג'ייז מהלייבל ינגנו באירועים הגדולים (סנסיישן, אינר סיטי וכו'..) והוא אמר לי שעקרונית האירועים האילו סגורים אך ורק לדי ג'ייז הולנדיים מכיון ש-ID-T מעורבים בכל האירעים האילו ומפיקים אותם ויש להם אינטרס כלכלי ברור.

3. הולך לצאת בקרוב אוסף של הלייבל שיכלול את מיטב הקטעים האחרונים + דברים שמעולם לא יצאו: ע"ע FREESTATE - DIFFERENT WAYS ! ! ! !


ובקיצור.... היה א ד י ר ! ! ! ואני מקווה שבפעמים הבאות יבואו עוד חבר'ה מהפורום....

תחכו לתמונות של גיל (בלו-דראגון) בכדי לטעום ממה שהיה..

אני ואילן יצאנו ב-6:00 בבוקר חטפנו נקניקייה (חובה אחרי כל מסיבה !)

והביתה !

נתראה שבוע הבא ב-


JOHAN GIELEN ! ! ! ! !
KosmiK-G8
קיצר אחי לצערי נראה לי שחן יסגור תטרד..(אני מקווה שלא) בגלל שיש שתי טרדים מתחת טרד על זה...

בכל אופן
נהניתי אחושרמוטה
והקטע הזה שרשמת שהלפרין ניגן לפני קאטאנה זה הבן זונה הזה שאמרת שגם חילן מנגן.?
markfeldman
quote:
והקטע הזה שרשמת שהלפרין ניגן לפני קאטאנה זה הבן זונה הזה שאמרת שגם חילן מנגן.?


כן אחי ! קטע רצחני אחול מאניוקי !!!!
KrazyDJs
שמח לשמוע שנהניתם..

אני חייב להיות נודניק ולציין
שברדיו חיפה בימי שישי ב 107.5
יש מוזיקה בדומה למוזיקה של עומרי סילבר
:wtf:
והם לפעמים בכלל לא נותנים שמות של טראקים..

אולי אתה מתכוון לסט של גל הזה [ אני חושב ] אחרי התוכנית
Club
?

הסט של
Magic
משו כזה קוראים לסט שלו אני חושב..
אחלה סט
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by KrazyDJs
שמח לשמוע שנהניתם..

אני חייב להיות נודניק ולציין
שברדיו חיפה בימי שישי ב 107.5
יש מוזיקה בדומה למוזיקה של עומרי סילבר
:wtf:
והם לפעמים בכלל לא נותנים שמות של טראקים..

אולי אתה מתכוון לסט של גל הזה [ אני חושב ] אחרי התוכנית
Club
?

הסט של
Magic
משו כזה קוראים לסט שלו אני חושב..
אחלה סט


כן אחי
הבנתי ממארק שקוראים לו גל ברח לי השם משפחה
דומה לפדרמן..:)
Shahar
סעמעמעמעמק ערס
יש טרד פתוח למה לפתוח אחד ???????
markfeldman
א. קוראים לו גיא !
ב. אני אף פעם לא משעתי את התוכנית ואני אשמע ע"מ לדעת.
ג. שחר, תירגע !
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
ג. שחר, תירגע !


מזה תרגע מה אני חבר שך?
יש חוקים בפורום תתחיל להבין אותם
markfeldman
א. לא אני לא חבר שלך.
ב. מרוב חוקים בפורום הזה לא רואים את המוסיקה !
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
א. לא אני לא חבר שלך.
ב. מרוב חוקים בפורום הזה לא רואים את המוסיקה !


גם מרוב טרדים באותו נושא לא יודעים מי העיקרי
יש טרד חוקים קרא אותו..

markfeldman
quote:
גם מרוב טרדים באותו נושא לא יודעים מי העיקרי


אני מסכים איתך.
הבעיה בטרד הקודם הוא שאנשים התחילו לתהתפלמס על נושאים שלא קשורים לנידון (כמו זה קורה פה הרבה) חשבתי שאם אפתח טרד יותר עדכני אנשים יהיו יותר מוכוונים משימה ...
Shahar
פסדר אחי אבל עם כל הכבוד אם גם בטרד הזה יעברו לנושא אחר ומישהו אחר יפתח עוד טרד מה יהיה?
עדיף לכתוב בטרד השני פוסט ולבקש לא לעבור מהנושא פשוט
חבל לפתוח עוד אחד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement