return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Tiesto feat BT-Love Comes Again. (pg. 2)
View this Thread in Original format
ExOn
Hörde den på Pete Tong's Buzz chart på BBC 1.. lite halv trött sådär.
AC.
Tyckte den var helt underbar när jag hörde live-rip av den. En låt som lätt skulle bli en av mina sommarklassiker.
Men nu när jag hört full-versionen av den så är jag ine lika säker.

Jag diggar sången som bara den i alla fall. Precis i samma stil med BT - Somnambulist och BT- Never Gonna Come Back Down (om man bortser från den störande rappen i den sistnämnda låten)

Du skrev ju inte vad du tycker om den Lonne! :p
lonne
Jag tycker låten är helt ok, men inte mkt mer...

Bt har en himla skön röst som det tyvärr hade kunnat bli en otroligt mycket bättre låt av. Resultatet är väl sisådär om du frågar mig.

Jag förväntar mig att den här låten, kommer hamna på diverse dance chart listor inom den närmsta månaden. :rolleyes:
BrainmaN
Jag tycker varken buu eller bää om den, den har inget speciellt tycker jag men funkar att lyssna på iaf.
Glorie
den e bra ju!!! :) tick tack ändruu

jag vill se en bild på sångaren!
RebeL9
quote:
Originally posted by Glorie
den e bra ju!!! :) tick tack ändruu

jag vill se en bild på sångaren!

här har du honom i egen hög person. mr Brian Transeu. En av vår tids mest nyskapande och mästerliga musikproducenter:

hustler
Grym låt!
Glorie
ahhh, han ser ut som Anders Johansson från Fame Factory, d.v.s. ögongodis! tack för bilden
Dj P.A!
Som vilken annan Poplåt som helst..
Snacka om att den karln har tappat. Tiesto var min stora fav dj för ett par-tre år sedan men på sista tiden är han inte ens Top-10.
Enda undantaget är Traffic. Men vad hände med låtar som Flight 643, Obsession och Urban Train? Samt produktioner som t.ex Stray Dog och Kamaya Painters?

Nä tacka vet jag Armin & M.I.K.E. Tiesto har "Cheezat" ner sig totalt.
Rotor
Hehe, lyssna 1min 40 sek in i låten. Skillnaden är inte så stor från en av hans andra låtar ;)

Tänkbart senario: (?)
Tiesto kom hem full efter en spelning och fylle-remixade Traffic. =P Hans skruvade polare la på lite skumma ljud för att dölja spåren från Traffic. Dagen efter säger BT att jag får nog lägga lite sång här på oxå för att rädda den. :)

Nåja, gillade den inte första gången men efter att ha lyssnat några ggr är jag övertygad om att den, speciellt Norman remixen kommer att rocka de flesta dansgolven.

dbl
tycker inte den va nått speciellt direkt
RebeL9
bara jag som tycker att låten aldrig verka komma igång?
den står och stampar hela tiden och man undrar när det ska braka loss på allvar.
eller så är det jag som lyssnat för mycket på ösig psytrance för mycket på sistone :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement