|
Mijn god... Ian van dahl - Castles in the Sky komt nu pas echt uit.
|
View this Thread in Original format
| raoel |
Mijn god... Ian van dahl - Castles in the Sky komt nu pas echt uit.
Wat vinden jullie van zo iets. Een nummer dat bijna iedereen al zeker een jaar kent. Komt dan nu in eens commercieel uit.
Neemt niet weg dat het in dit geval een zeer goed nummer is.
Maar dit gebeurt heel vaak.
Ik snap eigenlijk niet hoe dat dat kan. Dat nummer komt uit, en dan denk je, dat wordt een hit. en een jaar (of langer) daarna komt ie pas echt uit. |
|
|
| Henkie_henk |
LoL dat is... "ow kan je der ook zwaar geld mee verdienen door je plaat te verkrachten" ... doen we dat ook nog ff..
In dit geval vind ik t echt zwaar slecht!!
Vaak kan ik het nog wel begrijpen dat iemand een plaatje commerciel uitbrengt.. geld is namelijk lekker hoor.. maar dit.. zon plaat die idd iedereen al kent.. wordt ie voor de doofstomme nog ff commerciel uitgebracht.. de atser
Misschien doen ze t wel zodat eerst de echte trancers ervan kunne genieten en wanneer wij der gek van zijn krijge de stumpies het.. dat zou wel lief zijn :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Misschien doen ze t wel zodat eerst de echte trancers ervan kunne genieten en wanneer wij der gek van zijn krijge de stumpies het.. dat zou wel lief zijn :) |
leuk bedacht maar dat denk ik dus niet:)
ik vind het wel jammer eigenlijk, iedereen (in de trance-scene) kent dit nummer al een jaar, en dan ook nog eens uit brengen. Ik vind het alleen maar goed als ze de Wippenberg remix uitbrengen, de energie die daar in zit, echt geweldig:D |
|
|
| DJ_Massive |
| oke nemen ze wel de beste versie van de plaat om een cideclippie bij te maken (de wippenberg remix), maar ook die weten ze te verneuken en in 3 minuutkes te proppen- s:whip: :whip: :stongue: |
|
|
| SpeakerfreaK |
de airplay mixen of radio edit`s zuigen vaak erg hard :D
Behalve die van ATB Let U Go, al is die dan weer te kort :(
(trouwens kvin Fly Away van Vincent De Moor, Thrillseekers - Synastaesia de radio edits met extra vocals wel erg geslaagd!)
The sound of goodbye is nu ook 'ff' op cd single gepleurd, en ben ook benieuwd hoe corsten zijn Dance Valley 2001 theme in 3 menuutjes pleurt !! De echte 'climax' is vaak bij de korte tracks te snel (en evenzosnel weer weg)
Maaruh Castles in the sky is wel een V-E-T-T-E plaat :) |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by SpeakerfreaK
de airplay mixen of radio edit`s zuigen vaak erg hard :D
Behalve die van ATB Let U Go, al is die dan weer te kort :(
(trouwens kvin Fly Away van Vincent De Moor, Thrillseekers - Synastaesia de radio edits met extra vocals wel erg geslaagd!)
The sound of goodbye is nu ook 'ff' op cd single gepleurd, en ben ook benieuwd hoe corsten zijn Dance Valley 2001 theme in 3 menuutjes pleurt !! De echte 'climax' is vaak bij de korte tracks te snel (en evenzosnel weer weg)
Maaruh Castles in the sky is wel een V-E-T-T-E plaat :) |
Heb net de clip gezien van dancevalley theme(vette clip en echt trance clip) en het nummer is ingekort maar niet helemaal verneukt klinkt nog redelijk goed
Greetz Muppet |
|
|
| Ding Chavez |
Ik ben het er niet mee eens dat iedereen deze plaat al kent... De gemiddelde top40 kijker/luisteraar heeft nog nooit van Ian van dahl gehoord denk ik. En dat er een radio-cut uitgebracht wordt maakt me eigenlijk weinig uit, ik zal toch altijd naar de absolom remix luisteren :D
GreetZ, dC |
|
|
| Dj Alpha |
Ach, Komodo kenden we ook al vorig jaar, ik had verwacht dat ie vorige zomer zou uitkomen maar hij kwam dus NOG later.
Ik kon er eigenlijk wel om lachen, net als wat Bliik zei, eerst wij, dan de stupies hehe :)
WIJ ROELEN :D |
|
|
| Dj Alpha |
Ach, Komodo kenden we ook al vorig jaar, ik had verwacht dat ie vorige zomer zou uitkomen maar hij kwam dus NOG later.
Ik kon er eigenlijk wel om lachen, net als wat Blik zei, eerst wij, dan de stumpies hehe :)
WIJ ROELEN :D |
|
|
| Vinyl Boy |
Het jammere van dit soort dingen vind ik altijd dat de commerciele meute strax doet alsof zij dat nummer ontdekt hebben, terwijl wij het dus al een jaar kennen. Komen ze naar me toe: jaaa, ken je Ian van Dahl al!! Vette plaat man!! En als je dan zegt dattie al een jaar oud is, geloven ze je niet.
Ook jammer van Flight 643, die is ook drastisch ingekort, het klopt gewoon niet meer, hoewel de clip wel vet is moet ik zeggen. Weet iemand toevallig waar die party was?
gretz |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Vinyl Boy
Ook jammer van Flight 643, die is ook drastisch ingekort, het klopt gewoon niet meer, hoewel de clip wel vet is moet ik zeggen. Weet iemand toevallig waar die party was?
gretz |
in israel, zeker een lache clip |
|
|
| Dj Alpha |
Israel, hmmmm..
Best leuk vakantieland :):D:) |
|
|
|
|