| Dj-2TaLL |
ממצב כולם!?
אני עזבתי את הקו הנוכחי שלי (שקד - איכ) ואני הולך להכנה לקורס מפקדים!
אני צריך להיות בחצור הגלילית ב5 אז אמרתי למה לא לקפוץ הבייתה קצת...
:אקיצר יהיה שואה (מנסה להגמל מהמילה) אבל איך שאומרים
"הכאב הוא רגעי - אך הגאווה היא נצחית"
אני מניח שאני לא ממש יראה את התגובות שלכם אבל נחמד להשמיע קול מדי פעם להראות שאני נוכח...
(מנסה להטמיע מוזיקה איכותית בין חיילי צה"ל אשר מבקשים רק "דברים מוכרים") |
|
|