|
Låsa klotterplankstråden?
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
Nå? har ju märkt en del missnöje över den tråden, så ja tänkte det vore intressant med en liten koll..
I denna omröstning är allt endera svart eller vitt (finns inget mellanting) så det är bara ta ställning om du
känner att du vill visa din ståndpunkt i frågan.
t.ex. JA, lås den eftersom det blir för mycket tjatter i den.
eller NEJ, låt den vara.
det här var verkligen en "forumfråga" hehe |
|
|
| dbl |
säger NEJ pga att jag tror att det finns en stor risk att dem andra trådarna blir överflödade med massa offtopic snack.
klotterplanket håller borta det mesta offtopic snacket skulle jag tro
med offtopic menar jag alltså om det e en tråd med titeln "vilken e din favorit skiva" så ska man ju inte snacka om hur bakis man e där typ.. hehe.. finns stor risk för det annars |
|
|
| cviper |
Nej, tycker inte att tråden ska låsas; tycker personligen faktiskt att det är en ganska skön tråd.
Och, saker som diskuteras där skulle fortfarande diskuteras på forumet (iofs kanske i mindre utsträckning), så klotterplanks-tråden är ett bra sätt att samla en stor del av off-topic diskussionen. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Nej !
Håller med föregående talare :gsmile: Den fyller sin funktion väl ! |
|
|
| St_Andrew |
absolut inte! klotterplanket e bäst ;) tror att det skulle bli mycket skittrådar / skitsnack i bra trådar om man stängde den...
för övrigt verkar vi vara jävligt eniga än så länge :D 10-0 :D |
|
|
| n0bben- |
självklart inte
vadå, gillar man den inte behöver man ju inte läsa |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by n0bben-
självklart inte
vadå, gillar man den inte behöver man ju inte läsa |
LOL! exakt :)
ett klotterplank är ju precis vad det är. ett forum där folk skriver skit :) |
|
|
| Vizay |
niet, håll klotterplanket levande :)
fyller sin funktion utmärkt tycker jag, skitsnacket i de seriösa trådarna har minskat utan att forumet har förlorat det totalt...men ändå ere skönt å kunna pladdra av sig lite i allmänhet :) |
|
|
| keddo |
| jepp instämmer, alltid kul att glida in och skriva lite skriva/läsa lite skit där |
|
|
| dj_hysterix |
| FAN DA JAG RÅKA TRYCKA PÅ JA NÄR JAG EGENTLIGEN MENADE NEJ!!!!! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :wtf: |
|
|
| Glorie |
| jag tycker inte heller den ska låsas.. de var mer att det hade varit OK för mig att låsa den, om folk här rösta för att den ska låsas...är ju inte så kul att va upphovsman till nåt som folk retar sig på menar jag. |
|
|
| SWE_TRANCE |
NEJ!
Ser ingen som helst anledning att ta bort "Klotterplanket" |
|
|
|
|