|
Uutta Mix-CD:tä.
|
View this Thread in Original format
| MekkaFIN |
Tässä ois mun miksaama setti:
Track list:
01. Dave Gahan - I Need You (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
02. Airwave - Ladyblue (Markus Schulz Coldharbour Mix)
03. Andain - Beautiful Things (Elevation Remix)
04. Age of Love - Age of Love (Wrecked Unkle Mix)
05. Adam Freeland - Supernatural Thing (Original Version)
06. Agoria - La 11 Eme Marche (Rollercoaster Mix)
07. Altitude - Silence Is Loud (Original Mix)
Total: 59.00 min
Mitäs mieltä ootte tracklististä?
Linkkiä tulee kohta, jos mielenkiintoa löytyy.
http://pp.kpnet.fi/markus.nikkanen/...ve_heaven_1.mp3
Siellähän se nyt on loppuviikkoon asti. =) Loppupäässä ei sit ole kehumista.
Edit: Linkki lisätty. |
|
|
| BetaFactory |
| Olen ainoastaan tutustunut tuohon Andainin biisiin, muut ovat tähän asti jääneet tutkimatta. Joten kiinnostusta löytyy. :) |
|
|
| thomas |
kyllähän kiinnostusta löytyy, pistä jakoon
jos vaan jaksat niin annan sit palautetta.
itseltänikin pitäisi tulla uutta settiä
ensi viikonlopun jälkeen, jos kaikki menee
suunnitelman mukaan.. mukana uutta ja vanhaa.. |
|
|
| BetaFactory |
| Miten olet miksauksen tehnyt? Tietokonemiksaukseta vai turntable-miksauksesta kyseessä? |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Miten olet miksauksen tehnyt? Tietokonemiksaukseta vai turntable-miksauksesta kyseessä? |
Ihan softalla, ku en rautaan ole vielä päässyt tutustumaan. :( Mutta tuo loppusetti näytti jotenkin lopahtavan, joten en taida jaksaa tota vielä uppia, pitää kattoa, jos repäsis paremman loppuviikosta. |
|
|
| philly_FIN |
eipäs hehkutella jos ei sitten jakoon laiteta ;)
no joo, itseäni olisi kiinnostanut setin loppu, altitude hyvä valinta loppuun, mutta kun nuo kaksi biisiä ennen sitä tuntemattomia niin olisin lopun sujuvuuden halunnut kuulla :conf: |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by philly_FIN
eipäs hehkutella jos ei sitten jakoon laiteta ;)
no joo, itseäni olisi kiinnostanut setin loppu, altitude hyvä valinta loppuun, mutta kun nuo kaksi biisiä ennen sitä tuntemattomia niin olisin lopun sujuvuuden halunnut kuulla :conf: |
Nojoo, kait mä sen voin pistää, mutta nuo kaks viimistä vaihtoa tuli kyllä aika surkeita repäsyjä. :/ Ei oikein tykänny nuo biisit toisistaan. Voin mä sen pariks päiväks pistää jakoon. |
|
|
| philly_FIN |
| juu jakoon vaan, tuomitsemaan en ala mutta jos kuuntelemaan kerkeän niin varmasti kommentoin :) |
|
|
| philly_FIN |
dodii, paketti tippui sen verran ripeesti ja töissä oli mahdottoman tylsää joten kuuntelin setin läpi samantien, alkuun voin sanoa että ei ainakaan työpäivä piristynyt kovinkaan paljoa :(
Mutta joo, kokonaisuudesta jäi sellainen vaikutelma että olet ollut aika innoissasi mixiä tehdessäsi alussa mutta loppunpäin mennessä sinun omakin innostus on hiipunut ja lopun varmistit sitten Altituden biisillä ;) saatan olla väärässäkin, mutta siltä se ainakin kuulosti.
pieni häiritsevä temmon vaihtelu myös jäi häiritsemään, ei siinä että temmon vaihtelu aina huonoa tekisi mutta tässä setissä se jäi häiritseväksi tekijäksi jollain tavoin...
yksikään yksittäinen biisi ei ollut minun makuuni, eikä varsinkaan nuo 5 ja 6 joita en ollut aiemmin edes kuullut, huh huh :( no ehkä tuo
Dave Gahan - I Need You (Gabriel & Dresden Unplugged Mix) toimi jotenkin, kun sen näköjään kuuntelin toiseen kertaankin... :)
vaihdot huononi loppua kohti enemmän ja enemmän, mutta alussa niissäkin oli positiivista toimivuutta. lopun vaihdoista sinulle voisi viheltää kyllä parin minsan jäähyn vääristä vaihdoista :D
pisteitä en jaksa jakaa kun en tuomarikaan ole, mutta sanotaan vaikka että setin alusta päätellen olet oikeilla jäljillä ja tekemässä juuri sitä mitä taidat halutakkin tehdä, joten jatkoa odotellessa... ;) |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by philly_FIN
vaihdot huononi loppua kohti enemmän ja enemmän, mutta alussa niissäkin oli positiivista toimivuutta. lopun vaihdoista sinulle voisi viheltää kyllä parin minsan jäähyn vääristä vaihdoista :D
pisteitä en jaksa jakaa kun en tuomarikaan ole, mutta sanotaan vaikka että setin alusta päätellen olet oikeilla jäljillä ja tekemässä juuri sitä mitä taidat halutakkin tehdä, joten jatkoa odotellessa... ;) |
Joo, tuo loppu meni kyllä ihan penkin alle. :P Toivottavasti jatkossa paranee. =) |
|
|
|
|