|
טרד פוליטיקה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
| quote: | Originally posted by TTman
ובכלל עשינו טעות ששיחררנו אותו מהכלא בישראל, פחדו שהוא ימות בכלא
יצא מהכלא המשיך לחיות עד היום
|
בכלל שחררנו אותו מהכלא בגלל פשלה של המוסד, שני סונכים שלנו נכשלו בניסיון שלהם לחסל איזה מנהיג חמאס שהיה בירדן,
וכדי לא להרוס את היחסים עם ירדן, שיחררנו את יאסין.
ועכשיו אני לא חושב שמישהו מאיתנו באמת יכול לדעת אם זה היה טוב או לא טוב להפציץ אותו עם 3 טילים
אבל מה שהכי מעצבן אותי זה
(מילא הצרפתים החארות האלה)
אבל השר חוץ המפגר של בריטניה
יענו אם הם יקבלו מידע על איפה נמצא בן-לאדן הם לא ישלחו עליו טילים
???
אם היו חותכים לבן-לאדן את האשכים ודורסים אותו עם טנק
ראשי המדינות היו או שותקים או מברכים את ה
"נחישות של ארה"ב במלחמתה נגד הארגון שביצע את הפיגוע במדריד ובתאומים"
רק מה שנחמד
שלפני כמה ימים הכרזנו (בפעם המאה) שהחמאס הוא איום אסטרטגי ואף אחד שמה לא בטוח, ואחרי איזה 3 ימים חיסלנו את יאסין, זה יצא נחמד... |
|
|
| ronsh |
כל קלב ביגי'ומו...
טוב מאוד שחיסלו אותו
הוא גרם להרבה פיגועים נגד ישראל |
|
|
| -CosmicFire- |
איפה ישנם עוד אנשים
כמו יאסין ההוא
אשר גרם לפיצוצים ברחובות
איפה ישנם עוד אנשים כמו יאסין ההוא
אשר גמר כמו סלט עגבניות
עוף יאסין חתוך את השמיים
עוף לאן שבא לך
רק אל תשכח
יש אפ'צי בשמיים
ריסק אותך... |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by Rising
נדפקנו מספיק מטננבאום הבן שרמוטה הזה!!!! אז לדעתי לחסל את יאסין היה בהחלט במקום... כי פרייארים כבר יצאנו!! |
מה הקשר?:conf: :confused: :conf: :confused: |
|
|
| Eitan E |
מצא את ההבדלים
מיהו יאסין האמיתי
:D :D |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Flotser
בכלל שחררנו אותו מהכלא בגלל פשלה של המוסד, שני סונכים שלנו נכשלו בניסיון שלהם לחסל איזה מנהיג חמאס שהיה בירדן,
וכדי לא להרוס את היחסים עם ירדן, שיחררנו את יאסין.
ועכשיו אני לא חושב שמישהו מאיתנו באמת יכול לדעת אם זה היה טוב או לא טוב להפציץ אותו עם 3 טילים
אבל מה שהכי מעצבן אותי זה
(מילא הצרפתים החארות האלה)
אבל השר חוץ המפגר של בריטניה
יענו אם הם יקבלו מידע על איפה נמצא בן-לאדן הם לא ישלחו עליו טילים
???
אם היו חותכים לבן-לאדן את האשכים ודורסים אותו עם טנק
ראשי המדינות היו או שותקים או מברכים את ה
"נחישות של ארה"ב במלחמתה נגד הארגון שביצע את הפיגוע במדריד ובתאומים"
רק מה שנחמד
שלפני כמה ימים הכרזנו (בפעם המאה) שהחמאס הוא איום אסטרטגי ואף אחד שמה לא בטוח, ואחרי איזה 3 ימים חיסלנו את יאסין, זה יצא נחמד... |
ראסמי
------
איתן אין קשר... פשוט פיצוי על הטעות שהייתה עם טננבאום.. |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Eitan E
מצא את ההבדלים
מיהו יאסין האמיתי
:D :D |
השמאלי נראה לי, בעצם אחרי מה שעשו לו, גם אמא שלו לא היתה מזהה אותו |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
איפה ישנם עוד אנשים
כמו יאסין ההוא
אשר גרם לפיצוצים ברחובות
איפה ישנם עוד אנשים כמו יאסין ההוא
אשר גמר כמו סלט עגבניות
עוף יאסין חתוך את השמיים
עוף לאן שבא לך
רק אל תשכח
יש אפ'צי בשמיים
ריסק אותך... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי !!!!!!!!!!חחחח |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
איפה ישנם עוד אנשים
כמו יאסין ההוא
אשר גרם לפיצוצים ברחובות
איפה ישנם עוד אנשים כמו יאסין ההוא
אשר גמר כמו סלט עגבניות
עוף יאסין חתוך את השמיים
עוף לאן שבא לך
רק אל תשכח
יש אפ'צי בשמיים
ריסק אותך... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראסמי גם אותי זה קרעעע:stongue:
זה אמיתי
זה לא חלום
פוצצנו את יאסין היום
ואני עומד
ומתרגש
כשהשייח עולה באש
הראש יצא מכלל שליטה
עכשיו נראה כמו חביתה
מעניין אם זה כואב
הערבים אוכלים ת'לב
כל הכבוד לצבא
עכשיו תהיה לו מצבה
רנטיסי הוא הבא בתור
אנחנו עוד אליו נחזור
הטיל נפל ישר עליו
ופיזר את איבריו
החמאס כבר לא מפחיד
ומי שלא קופץ שהיד
מישו שלח לי באיציקיו
ediT:
חחח איתן ראסמי קשה לדעת מיזה מבין השניים
חח אהבתי תהשוואה |
|
|
| taltul |
YoraY
| quote: | | http://rotter.net/forum/scoop/7412.shtml |
"!חח..יש שם תגובות די משעשעות..."סוף סוף ראינו את המוח שמאחורי הטרור
:התגובה שלי לכל מה שקרה זה
"תודה רבה לך צה''ל!!!מה הינו עושים בלעדייך!!!!!!"
תגידו שזה לא מוסרי או לא הומני לשמוח כשמת בן אדם!!!אבל בעיניי הוא לא היה בן אדם כלל!!!
!אחרי כל מה שהוא עשה אפילו אם בעקיפין ע''י מתן פקודות
זה לא אומר שהוא לא רוצח ובן זונה!!!
כן אפילו לא אתבייש להגיד בנבנבנבנב זונה!!!!
כששמעתי את החדשות בבוקר של האירוע לא האמנתי...הקטע גם שכמה ימים לפני כן אני ואמא ראינו חדשות והיראו שם את יאסין הבן זונה הזה,כוכב טלויזיה כוסומו...ואני זוכר את המילים של אמא שתהתה:
"מתי כבר ימות האיש הרטור הזה?!"
ותראו עוד כמה ימים חיסלו אותו...
אני לא מתחרט על אף מילה שאמרתי עד עכשיו...
אני בעד שלום כמובן כלומר לסגור אותם בעזה להקים גדר ושיעשו איזה שלום שהם רוצים רק עם הדומים להם...ואנו נעשה שלום משלנו...
אני עדיין לא מבין תאלה שרוצים מדינה משותפת עם הערבים. ..תבינו זה בלתי אפשרי...כי אי אפשר לשכוח את מה שהם עשו...זה פשוט לא מוסרי מצידנו לעשות הסכם שלום או מה שזה לא יהיהואני מקווה שלא כמובן עם הטרוריסטים הללו!!!
זה מגוחך!
פשוט לחסלם!!!
את כל המחבלים...אני לא מדבר על כל העם הפלסטינאי כי אחרת זה כבר רצח עם...וזה לא מקובל אפילו על בן אדם כל כך קיצוני שכמוני!!!!
הרי כל הקטע שכל מי שעומד בראשו של אותו עם פלסטינאי זה מחבלים מניאקים שעשו והצליחו לעשות שתיפת מוח לכל הפלסטינים...
לכן הפתרון הוא אחד והיחיד לחסל את כולם המחבלים אני מתכוון...אתם מבינים...אני אישית היתי זורק איזו פצצה גרעינית קטנה שתעשה את שלה...
כדי לא לבזבז סתם טילים על כל מבצע כזה...
אתם מבינים...
אני מקווה שצהל ימשיך במסעו לחיסול מוחלט של כל האלה העומדים מאחורי הפיגועים פעולות טרור אחרות...
תבינו לא תוקפנות אלא שתיקה ורק שתיקה והומניות כלפי אותם מחבלים גורמת לביצוע פיגועים נוספים...
זה לא שעשינו טעות בזה שחיסלנו את השייח המניאק ההפך עכשיו הם צריכים להבין שכבר נמאס לנו להרוס להם בית אחרי כל פיגוע כי גם ככה אין להם ביתים תאמת...כולם גרים באיזה מאורות.
תבינו אין מה לעשות איתם שלום..אני אף פעם לא אלחץ יד לפלסטינאי ואתחבר איתו ואתן לו לשמוע אחד הטראקים החמים של החודש או אלך איתו לאיזו מסיבה מטורפת...
זה בלתי-אפשרי קודם כל שהם די מפגרים בתרבות שלהם מבחינת השקפת העולם וכאלה...כלומר זה כמו לעצור להאשר לחיות כמו שחיו לפני 2000 שנה...
בחיים לא נוכל לייחס אותם לאירופה לעומת אנחנו שמיוחסים כך בכדורגל לדוגמא או באירוויזיון...
או בכלל בדברים כלליים יותר...
טוב זה לא כל כך קשור אולי אבל מה שרציתי להעביר פה זה מסר אחד ויחיד שהוא
עזבו אותכם שלום!!!!
שום שלום אני לא רוצה איתם!
שיעשו שלום עם עצמם!!!
כמו שאמרתי לסגור אותם לתחם את השטחים שלהם ע''י מה שתרצו לא משנה מה...העיקר שלא נראה אותם ולא יכאב לנו הראש מה לעשות איתם....
עוד פעם אני מודה לצהל על הביצוע המושלם של החיסול הכל כך חשוב לנו כיום.כל האלה שיגידו שעכשיו המצב יחמיר...אבל כאילו שמצב היה טוב ונפלא לפני זה?
אני לא חושב כך ואתם?
אין דרך אחרת מזו של עכשיו!
ושאנשים כבר יבינו זה לא נקמה אלא מעין החזר חובות או סגירת ענינים לא גמורים!מה שתרצו...
יאללה תגובות... |
|
|
| YoraY |
taltul...
?אולי תרחיב קצת בדבריך
:Pחחחחחח
דוגרי אמן ויכולתי להשמיד כל ערבי בעולם חוץ מצדיקים
כולם חיות
ולפעמים אני מאד שונא שמאלנים...
הדברים שהם אומרים פשוט שחושבים עליהם נשמעים דפוקים לגמרי... |
|
|
|
|