Extrema Beautiful 27-03-2004
|
View this Thread in Original format
Disney |
Date: Zaterdag 27 maart 2004
Time: 21:00-06:00
Tickets: 35 euro
Line up:
Past:
Robin "Jaydee" Albers
Marcello
Koeni
Robob
John Doe
Present:
Funk D'Void
Remy
Miss Monica
Marnix
Rho
Rene Amesz
Future:
David Guetta
Marcella
Ryan Dent
Cleon Macnack
Roog
Lex Empress
More info <--
Gaat hier nog iemand naar toe?
Vooral de Future zaal lijkt me erg lekker! |
|
|
SnuggLe |
Ik zou er HEEL graag naartoe willen, maar Arise is dezelfde avond. Ik moet nog echt een keer naar een Extrema feest, dat neem ik mezelf al een tijdje voor, maar het komt er steeds niet van.
Next time...next time. |
|
|
raoel |
Niet mijn muziek denk ik zo, zal er dus ook niet te vinden zijn.
Ben vooral benieuwd of dat de locatie geschikt is als party locatie*.
Ik weet niet hoeveel kaarten er in totaal zijn, maar als er veel met de auto komen zal het lekker druk worden daar bij veldhoven. Verder zijn het volgens mij wel mooie hallen, niet te groot, niet te klein.
* Als dat nu blijkt dan hoop ik dat hier nog vaker feesten (in stijlen die ik interessant vin) worden gehouden. Koningshof is lekker dichtbij voor mij, kan ik zo of de fiets heen :). |
|
|
basvh |
quote: | Originally posted by raoel
Niet mijn muziek denk ik zo, zal er dus ook niet te vinden zijn.
Ben vooral benieuwd of dat de locatie geschikt is als party locatie*.
Ik weet niet hoeveel kaarten er in totaal zijn, maar als er veel met de auto komen zal het lekker druk worden daar bij veldhoven. Verder zijn het volgens mij wel mooie hallen, niet te groot, niet te klein.
* Als dat nu blijkt dan hoop ik dat hier nog vaker feesten (in stijlen die ik interessant vin) worden gehouden. Koningshof is lekker dichtbij voor mij, kan ik zo of de fiets heen :). |
volgens mij hebben ze wel vaker feesten daar gegeven hoor. Toen extrema nog wat kleiner was gaven ze ook feesten op een kasteel ofzo. weet niet of dat de koningshoeven zijn |
|
|
Disney |
quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik zou er HEEL graag naartoe willen, maar Arise is dezelfde avond. Ik moet nog echt een keer naar een Extrema feest, dat neem ik mezelf al een tijdje voor, maar het komt er steeds niet van.
Next time...next time. |
Jammer SnuggLe...
Heb me tot nu altijd perfect vermaakt op Extrema feestjes.
En als ze t Beursgebouw mooi kunnen maken zal t daar in Veldhoven ook wel goed komen. |
|
|
franzelare |
hoorde dat het ook op radio 3 uitgezonden word
toch zit ik dan lekker op time-warp :D |
|
|
ambs |
Ik wil *wel* weer naar Extrema Outdoor dit jaar! Vorig jaar was echt GEWELDIG!!! Moet alleen ff zorgen dat ik dan wel in Nederland ben hehehe :p |
|
|
Disney |
quote: | Originally posted by ambs
Ik wil *wel* weer naar Extrema Outdoor dit jaar! Vorig jaar was echt GEWELDIG!!! Moet alleen ff zorgen dat ik dan wel in Nederland ben hehehe :p |
Outdoor is altijd een moeilijke dag om te gaan voor mij, maar dit jaar zit er toch een goeie kans in dat ik wel kan! |
|
|
ambs |
quote: | Originally posted by Disney
Outdoor is altijd een moeilijke dag om te gaan voor mij, maar dit jaar zit er toch een goeie kans in dat ik wel kan! |
waarom dat dan??? (if you dont mind my asking) |
|
|
Disney |
quote: | Originally posted by ambs
waarom dat dan??? (if you dont mind my asking) |
Haha, dacht al dat dit misschien verkeerd begrepen zou worden als ik t zo zou zeggen.
Maar t zit gewoon zo, ik moet altijd sporten op de dag van Extrema Outdoor en de afgelopen jaren kon ik t niet maken om een keer af te zeggen, maar dit jaar moet dat dus wel lukken :) |
|
|
ambs |
ohh ik snap het....
Mja vorig jaar ging ik eigenlijk niet voor de line up maar omdat gezellige vriendinnetjes hadden gevraagd of ik mee wou! en vond het echt GEWELDIG leuk!!! Zeker eentje om weer naartoe te gaan |
|
|
tango |
Wederom een briljant feest van Extrema!
Op de heen weg stond het alleen even dicht vanaf de afslag veldhoven tot aan de koningshof maar dat was te verwachten als een relatief klein stadje ineens 3500 man te verwerken krijgt.
Voor de rest is de koningshof een voormalig klooster wat nu fungeert als congrescentrum. Ik dacht in eerste instantie dat het een oude bedoeling was, maar het is gewoon een modern gebouw. Er waren 3 zalen met past, present en future muziek. Zelf stonden wij het meeste in de future zaal waar de muziek echt toppie was. David Guetta was voor mij echt de man van de avond, die kerel heeft echt behoorlijke skills. En wat ik niet wist is dat die dude ook gewoon bruut kan draaien, hij zette roog (die na hem moest draaien) even flink voor het blok toen hij met een paar techno kletsers afsloot.
Voor de rest was het echt weer een extrema feest, met een super goeie sfeer (als je 3FM beluisterd hebt zul je het wel gemerkt hebben), goeie muziek en een super relaxed publiek (lees: veel mooie vrouwen ;))
Snuggle, je hebt echt wat gemist.........
grtz,
TNG |
|
|
|
|