return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Review Markus Schulz - Coldharbour Sessions (pg. 4)
View this Thread in Original format
ahp2002
quote:
Originally posted by BaRTeZ
In Utrecht? :)

Kom ik je misschien nog eens tegen ;)

hehe zit in zelfde gebouw :)
Optimus
Leuke recensie:) Over wat Divine9 zegt, ben er het wel mee eens wat hij zegt, al komt het bij sommigen wellicht wat betweterig over. Er zitten wat zinsconstructies in die niet helemaal kloppen, en sommige woorden worden herhaald, maar dat zal de gemiddelde lezer niet eens opvallen, denk ik:)
BaRTeZ
quote:
Originally posted by ahp2002
hehe zit in zelfde gebouw :)

wat studeer je? :)

sorry, offtopic :toothless
MaGiK54
God, die cd ligt nog nergens in de winkel :whip:
Asperge
quote:
Originally posted by MaGiK54
God, die cd ligt nog nergens in de winkel :whip:

Ik heb t ook gemerkt, gister bij de free record shop niks. Nu begrijp ik hoe die Amerikanen zich voelen als er hier weer eens een album uitkomt en daar niet.
ambs
ik heb 'm wel :D
hehehehe lol voor een keertje eerder iets hier als in nederland... nou ok, niet helemaal... had mazzel dat markus 'm gratis weg gaf bij z'n feestje!

Maar m'n A State of Trance 2004 is ook binnen :D yay! Ambs heeft d'r armada-fix weer ff gehad :p
MaGiK54
quote:
Originally posted by Asperge
Ik heb t ook gemerkt, gister bij de free record shop niks. Nu begrijp ik hoe die Amerikanen zich voelen als er hier weer eens een album uitkomt en daar niet.

Tis zeker frusti, mede gezien op de Armada site staat dattie maandag gereleased is, dus je mag ervan uit dat de cd inmiddels wel te verkrijgen is in de winkels :whip:

Probeer hem nu te downe, zodat ik hem kan beluisteren, maar geen lege slotjes :whip: :whip: :whip:

Ik ben wanhopig, want ik zit me al een tijdje te verheugen op deze cd :mad:
Raymond
Ik heeeeeeeeeeeft hem :D
Tja, het is slechts een kwestie van de betere platen zaak in lopen, niet bij die van Breukhoven....
CD is gewoon te scoren bij Basic-Beat op de nieuwe Binnenweg te Rotterdam!
Lekker cd'tje hoor.

ps. er stonden er nu nog maar 2 dus dat wordt rennen.:crazy:
babbel
quote:
Originally posted by Raymond
Ik heeeeeeeeeeeft hem :D
Tja, het is slechts een kwestie van de betere platen zaak in lopen, niet bij die van Breukhoven....
CD is gewoon te scoren bij Basic-Beat op de nieuwe Binnenweg te Rotterdam!
Lekker cd'tje hoor.

ps. er stonden er nu nog maar 2 dus dat wordt rennen.:crazy:

damn had ik daar vanmiddag toch nog even naar toe moeten lopen...
Armin zijn cd was al te koop bij de mediamarkt en gelijk Marco V zijn cd ook maar gehaald.
MaGiK54
Me puts on cd 1. Hele stad voor afgelopen en net op het moment dat ik het wilde opgeven, liep ik de Rhythem Imports binnen en daar lag er nog één. Me sooooooooooooooo happy :gsmile:

sndh
nummer van de cd is def. Taxi! :eek: :eyespop: :crazy:
MaGiK54
Cd 2 is inmiddels ook al grijs gedraaid vandaag en deze is ook heerlijk.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement