return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 
Everybody Loves A Lovely Day me Kleinenberg!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
bAbYfuNk
Sander spins here in nyc like a week later ((9th))same date as Armin:eyespop: both r great djs...kinda crappy that I have 2 choose one of em:whip: :confused:

((sorry 4 posting in english, But it takes so long when Im writin in Swedish, have 2 use my brain n everythin:p :p:rolleyes: )))
zamson
Jag kommer vara där :)
swe_Trancer
är ni 100 på att det är 20 årsgräns? weekender har väl haft 18 år förut?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by bAbYfuNk
Sander spins here in nyc like a week later ((9th))same date as Armin:eyespop: both r great djs...kinda crappy that I have 2 choose one of em:whip: :confused:

((sorry 4 posting in english, But it takes so long when Im writin in Swedish, have 2 use my brain n everythin:p :p:rolleyes: )))


I bet there´s no problem that you write in english... most ppl here understand it anyway so you don´t have to worry about using that brain of yours ;)

To help ya out on which DJ to choose I think you should go see Armin ! :)

quote:
Originally posted by swe_Trancer
är ni 100 på att det är 20 årsgräns? weekender har väl haft 18 år förut?

Frågade han som sagt själv... 20 är det helt enkelt... får se hur det ser ut framöver, jag lovar att skrika till om han nämner nåt annat :)
swe_Trancer
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
jag lovar att skrika till om han nämner nåt annat :)



schysst! nu är det bara att hålla tummarna.
bAbYfuNk
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
I bet there´s no problem that you write in english... most ppl here understand it anyway so you don´t have to worry about using that brain of yours ;)

To help ya out on which DJ to choose I think you should go see Armin ! :)


heheh gd. thats kewl..:p :p

um yah...think i'll be goin on Armin...loved his set last time i saw him:) they both will be back sooner or later:toocool:
staz
id rtr go 2 armin too,, trance is more appealing than prog/house to me.. though both are probably very nice.
Funfrock
fick höra att sander kleinenberg även ska spela på luftkastellet i köpenhamn. någon som har hört ett datum för detta?
montana
stryk mig från listan, det har kommit upp en grej och kan inte gå
JayBee
jag är ganska säker på att jag kommer, skulle i sånna fall vara om jag bröt benet eller inte vart insläppt av vakterna att jag ine dyker upp.



föresten stefan, har du kollat upp priset? och om man kan komma in gratis innan 22:30 (:toothless jag börjar bli fattig nu)

Amnezia
jag + kompis kommer va där...:)
SteveTranz4ever
Vilka kommer då ?

Jag
staz
Versace
zamson
JayBee
Amnezia

Sorrow (Kanske)
lonne (Kanske)
swe_Trancer (Kanske)



Snackade just med Parham
Entré priser: 150:- förköp 180:- i dörren... står även på deras site nu... det är alltså ingen fri entré före 22:30 som på Weekender... detta är ett speciellt arrangemang.

Förköpsställen
Back To Plastic, Krukmakargatan 9
C.U.M, Klara Norra Kyrkogata 21-23
Fade, Skånegatan 78
Pitch, Gamla Brogatan 27
Svaj, Bjurholmsgatan 18
Truly Vinyl, Åsögatan 136

OBS! Öppet till 04:00 istället för 03:00 :D

Vad gäller ålder så är det som sagt 20 och man får hoppas på att vakterna släpper in en... som vanligt alltså :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement