|
dj Antiphus live @ ID&T RAdio (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Ik hoop voor hem dat ie beroemd wordt Missy :D
GREETZ!! |
|
|
| Muppet |
Misschien domme vraag maar welke stijl draait hij?????
Greetz Muppet |
|
|
| moogwai |
| He Jammer dat ik ID&T Radio niet kan ontvangen hier... :( ik ben wel benieuwd naar zijn skills :) |
|
|
| michiel |
muppet: hij draait progressive
ik ga ook wel luisteren
laat hem ff de groeten doen aan alle TA's :p
wish him luck
later
michiel |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by moogwai
He Jammer dat ik ID&T Radio niet kan ontvangen hier... :( ik ben wel benieuwd naar zijn skills :) |
Je kunt ook naar http://www.id-t.com gaan, dan klikken op button id&t radio, en dan kliken op button Livestream....hopelijk doet ie t dan! |
|
|
| magrec |
| progressive a la digweed??????? |
|
|
| Miss Proximus |
| neej, meer clubby, maar wel vrij hard af-en-toe.....vreemde stijl eigenlijk haha |
|
|
| Optimus Trance |
miss P, hoe spreek je de naam Antiphus eigenlijk uit?
Zoiets???---> an-tyfus:D:D:D |
|
|
| Antiphus |
Haha, vanuit Latijn is het Antipoes (:D), maar zeg maar Antifuzz! Ik ben namelijk geen homo, doh!:D
Bedankt allemaal voor de support en, mocht ik er aan denken, dan zal ik een shoutout doen voor Tranceaddict!!
Laterz, Ant
p.s....en cheerz van proxi:toothless |
|
|
| michiel |
he antiphus komt je naam daar ook echt vandaan uit het latijn
wie was die antiphus ook alweer, dat was toch die gast die verliefd werd op ze ma?
later
michiel |
|
|
| michiel |
o nee dat was oidipoes
later
michiel |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Je kunt ook naar http://www.id-t.com gaan, dan klikken op button id&t radio, en dan kliken op button Livestream....hopelijk doet ie t dan! |
Ik zal het wel eens proberen.. maar de laatste keer kon mijn modem die Livestream niet eens aan :( |
|
|
|
|