return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
דוגמית....
View this Thread in Original format
Rising
Originally posted by Rising on Yesterday 12:40
DJ-Kreing^^
יש בקטע שלך כמה קטעים של חוסר הרמוניה, התווים הגבוהים יותר לא משתלבים עם הנמוכים וזה יוצר זיופים.

אבל תמשיך לעבוד על זה, הקצב נשמע נחמד...
:rolleyes:
YoraY
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
יש בקטע שלך כמה קטעים של חוסר הרמוניה, התווים הגבוהים יותר לא משתלבים עם הנמוכים וזה יוצר זיופים.

אבל תמשיך לעבוד על זה, הקצב נשמע נחמד...
:rolleyes:


מסכים איתך ב100 אחוזים

המלודיה (תוים גבוהים) שלך מכלילה בתוכה גם באסים (תווים נמוכים) שמלווים את המלודי המרכזית. אין זו חובה להתלבות אליה באופן חוקי כלומר כמו תוי המלודיה - ככה יהיו התוים הנמוכים, לא!, ולהיפך אתה צריך לחשוב ולעבוד על "מלודיה" בתוים האלה , או יותר נכון הרכב תוים אחר שיתלבה למלודיה, תעבוד על זה אל תחשוש מלעשות שינויים ואתה תראה שתשנה קצת את התוים הנמוכים אתה תבין במה מדובר ויצא לך משהו איכותי
..
בהצלחה

סך הכל קטע פנאן אחי... טייסטו יוהב את זה...:>> (יאללה עכשיו ויכוח כמו שכל פעם קורה כשמזכירים תשם שלו..)ד
Origin
quote:
Originally posted by YoraY
מסכים איתך ב100 אחוזים

המלודיה (תוים גבוהים) שלך מכלילה בתוכה גם באסים (תווים נמוכים) שמלווים את המלודי המרכזית. אין זו חובה להתלבות אליה באופן חוקי כלומר כמו תוי המלודיה - ככה יהיו התוים הנמוכים, לא!, ולהיפך אתה צריך לחשוב ולעבוד על "מלודיה" בתוים האלה , או יותר נכון הרכב תוים אחר שיתלבה למלודיה, תעבוד על זה אל תחשוש מלעשות שינויים ואתה תראה שתשנה קצת את התוים הנמוכים אתה תבין במה מדובר ויצא לך משהו איכותי

כמו שכל פעם קורה כשמזכירים תשם שלו..)ד


לא הבנתי מילה מימה שאמרתה פה ..אבל אני מסכים אתך בכל זאת....ח:p

לפי מה שמעתי אני יכול להגיד לך
שהאקורדינג שלך על הפנים..הסינטי הראשי לא מישתנה בכלל רק הבאס זז לו בכל מיני תווים לא קשורים ...בקיצור אתה צריך לעבוד אל התווים שלך דחוף
סך הכל אהבתי את הקצב..הוא נישמע מיקצועי ובחירת הכלים והצלילם מצוינת רק שהתווים הלא קשורים הורסים הכל !:)
Rising
גרסיאס...
AnthemFreak
נחמד אחי יש פוטנציאל.. אבל הסינת פשוט לא מתאים לשיר

כשמתחילים ליצור.. אחד הדברים הראשונים זה לבחור צלילים שיתאימו אחד לשני

ולא כדאי להסתמסך על שלב המיקס.. כי אם הם לא מתאימים אז המיקס לא יעזור בהרבה כל כך

קיצור תחליף סינת וזה ישתפר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement