|
Heb Jullie Hulp Nodig !
|
View this Thread in Original format
| Haze |
Ik wil ten eerste iedereen bedanken die op mij (ons) heeft gestemd.. BEDANKT ALLEMAAL! (zie : oude post )
Helaas liep het stemmen een beetje uit de hand en is Q-dance opnieuw begonnen..
JULLIE KUNNEN MIJ (ONS) HELPEN OM DOOR TE BREKEN ALS PROFESSIONEEL DJ TEAM !
Ik heb een paar mixen online staan op myplay, dan kunnen jullie eerlijk oordelen over de kwaliteit:
TECHNO & PROGRESSIVE MIX
HOUSECLASSICS MIX 1988-1993
BRENG JE STEM UIT OP
Q-DANCE VOTING PAGE
Alvast bedankt ! |
|
|
| HiGH_NrG |
| Confirmed! :eyes: |
|
|
| tango |
done, je ligt wel een beetje achter :(
grtz,
TNG |
|
|
| Optimus Trance |
| voted 4 you:D:D:D |
|
|
| raoel |
Ja me to
En ze staan nu wel op kop.
Eigenlijk best wel lullig voor die andere. Want zo krijgen DJ Haze & Abyss wel vet veel stemmen van ons. |
|
|
| Haze |
| quote: | Originally posted by raoel
....
Eigenlijk best wel lullig voor die andere. Want zo krijgen DJ Haze & Abyss wel vet veel stemmen van ons. |
De stemmen zijn gebaseerd op de mening van degene die stemt, als hij/zij de mixen niet goed vindt dan stemt hij/zij toch niet ?
Dit is niet "lullig voor die andere" want we spelen niet vals ofzo, op deze manier willen we onze mixen aan zoveel mogelijk mensen laten horen, iedere mening is belangrijk voor ons. Dit koppelen we aan het stemmen op de Q-dance site. Op deze manier krijgen we toch een beeld van de mening van het publiek : dat zijn jullie ook.
Eigenlijk zouden de andere deelnemers ook hun sets op het net moeten zetten..maar ik heb van hun nog niets gevonden...
Hoe dan ook, mocht je de sets goed vinden en gun je ons een kans om voor groter publiek te staan, breng je stem dan uit op de Q-dance site. |
|
|
| TranceFool |
| Ik heb gevote, staat nu voor. Maar is natuurlijk wel een beetje oneerlijk he, reclame maken :p:D |
|
|
| Haze |
Oneerlijk ?
nogmaals: "De stemmen zijn gebaseerd op de mening van degene die stemt, als hij/zij de mixen niet goed vindt dan stemt hij/zij toch niet ?
....
Eigenlijk zouden de andere deelnemers ook hun sets op het net moeten zetten..maar ik heb van hun nog niets gevonden... "
Ik ga er van uit dat iedere deelnemer zichzelf promote, zo gek is dat niet. Het draait immers allemaal om promotie en het opbouwen van een naamsbekendheid... zo wordt je bekend/herkend. Misschien staat er ergens anders wel op het net dat iedereen op DJ1 moet stemmen en heeft hij/zij ook een set online staan ?
Wij proberen om ons te vestigen in het "house wereldje" door zoveel mogelijk van onszelf te laten horen, hierdoor weten wij hoe het publiek ons vindt. Zonder de promotie weet niemand van het bestaan van Haze & Abyss... |
|
|
| Blik |
| ben het eens met Haze, iedereen zal reclame voor zichzelf proberen te maken |
|
|
|
|