return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
DJ Yves de Ruyter
View this Thread in Original format
M5
Iemand die weet watvoor stijl deze man draait??? Vanavond hoor ik hem namelijk voor het eerst....ben erg benieuwd wat ik kan verwachten!
Miss Proximus
Beetje trancy wel, andreas (b/f) heeft wel wat vette platen van m (wel oud)
Is vast wel leuk, maar niet knallen ofzo :)
Henkie_henk
Ga jij ook m5?? gekkert! ik moe ff kijke of ik naar de dieka ga (met lenie) of haar hier heenkan hale (in der 1tje) of dat ik samen met een vriend hier uitga..

oooow al die keuzes tutuuttttuuuu

Bekend van zijn producties voor het Bonzai Label, denk aan grote hits als "the Rebel" en "calling earth" en nog meer om zijn geweldige DJ sets.
M5
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Beetje trancy wel, andreas (b/f) heeft wel wat vette platen van m (wel oud)
Is vast wel leuk, maar niet knallen ofzo :)



Hmm....jammer...das eigenlijk niet wat ik wilde horen, maar ach ik vermaak me evengoed wel hoor !! :cool:


quote:
Originally posted by Henkie_henk
Ga jij ook m5?? gekkert! ik moe ff kijke of ik naar de dieka ga (met lenie) of haar hier heenkan hale (in der 1tje) of dat ik samen met een vriend hier uitga..

oooow al die keuzes tutuuttttuuuu



ikke ben in ieder geval wel van de partij!
HiGH_NrG
Ik heb 'm vorig jaar op Trance Energy gehoord...daaro draaide ie wel een relaxt trancey setje...dus ik zou er maar geen set ala mauro van verw8en ofzow...

Gewoon trance...niets meer...niets minder :D
Henkie_henk
quote:
Originally posted by M5



Hmm....jammer...das eigenlijk niet wat ik wilde horen, maar ach ik vermaak me evengoed wel hoor !! :cool:




ikke ben in ieder geval wel van de partij!



Geen mauro voor je lees ik net lol..

Ow ik hoor nu weer "dieka"... tievusstuk rijden..

ah fuk dat.. ze wagt maar lekker.. ik ga denk toch maar naar yves..

Hey m5.. hoe gaat u gekleed?? herken ik je misschien nog wel.. ow la maar je herkent mij wel aan.. kraagje omhoog spijkerjasje lolllll :D Waarom wil die lieffie nou nie mee... grrr
moogwai
Ja.. is idd een Trance DJ.. volgens mij is Yves de nr. 1 DJ van Belgie

Hij zal wel veel Bonzai spul draaien (spul van M.I.K.E., L-Vee en van hemzelf)

Volgens mij was hij ook diegene die The Moon - Blow The Speakers als een van de eerste draaiden in Nederland op T.E.

Dit draaide hij trouwens op T.E.:

Yves Deruyter Live At Trance Energy 30-9-2000 75:09

1. Push - Universal Nation
2. Allure - No More Tears
3. Airwave - Innerspace
4. Marco V - Tolerance
5. Darude - Sandstorm
6. The Moon - Blow The Speakers (The Mighty Ghost Remix)
7. Yves DeRuyter - Back To Earth (Rave Mix)
8. Aquaplex - World Of Innocence
9. Junk Project - Control
10. Zombie Nation - Kernkraft 400
11. Bodyshock - Attack Of The Body Snatchers
12. Binary Finary - 1999 (Gouryella Remix)
M5
als ie het in ze hoofd haalt om die THE MOON te draaien dan krijgt ie van mij daar ter plekke een

;)
Henkie_henk
haha ja dan gaan we zingen "what do we say to the dj?" " you vuil"


Misschien gaat ie wel the moon - sushi draaie haha tof man!

Sta jij met je middelvinger..komt die gozer zonder nek eraan.. haha... jij "FOK JOE" schreeuwen haha.. Moet ik je weer helpen (door ff met me vinger te wijzen)
Gloomy
Als Yves Deruyter trance draait, dan zullen het eerder de commerciëlere dingen zijn. Zou mij niets verbazen als hij such is a life draait of zoiets, ook zeker Strange World (mja, MIKE van push en hijzelf zijn dan ook beste maatjes). Uiteindelijk is de fav stijl van Yves nog altijd de cherrymoon stijl. Is dan ook al enkele jaren resident daar in die discotheek. Heeft trouwens een hele goeie track gemaakt voor het bijhorende cherrymoon label (the house of house). Dus de eerder house stijl. Op de vorige I Love Techno was hij ver van super, om niet te zeggen dat zijn set eigenlijk niet veel betekende naast sets zoals die van Dave Clarke.
Maar wie weet, heeft hij plots een hele goeie dag en draait hij de echte super trance tracks aaneen...

M5
quote:
Originally posted by Henkie_henk
haha ja dan gaan we zingen "what do we say to the dj?" " you vuil"


Misschien gaat ie wel the moon - sushi draaie haha tof man!

Sta jij met je middelvinger..komt die gozer zonder nek eraan.. haha... jij "FOK JOE" schreeuwen haha.. Moet ik je weer helpen (door ff met me vinger te wijzen)


haha die gozer is breeeeeeedd!!!! :eyes: :eyes:

als die ff naar rechts wil kijken dan draait ie niet ff met zijn hoofd naar rechts maar met zijn hele bovenlichaam....lijkt wel of die nek vastgeroest zit ofzo ....:)

Maare tis maar goed dat zulke mannen er lopen .....loopt toch altijd wel wat gespuis...
Gloomy
quote:
Originally posted by M5


haha die gozer is breeeeeeedd!!!! :eyes: :eyes:

als die ff naar rechts wil kijken dan draait ie niet ff met zijn hoofd naar rechts maar met zijn hele bovenlichaam....lijkt wel of die nek vastgeroest zit ofzo ....:)

Maare tis maar goed dat zulke mannen er lopen .....loopt toch altijd wel wat gespuis...



Elaba, Yves valt anders best wel mee hoor (is tenslotte een BELG en ik ook, en ben er nog fier op ook :)).
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement